19 Haziran 2009 Cuma

Ne güzel bir gün...

- Ne güzel bir gün bugün...

- Vay vaay, yavaş yavaş yükseliyorsun anlaşılan senden böyle şeyler duymak ne kadar alışılmadık bir durum...

- Hani sen bendin, ben sendim? Amma da demotive ediyorsun insanı haa!

- Ben senin gerçek yanınım, her zaman gerçeği söylerim, her zaman yanındayım, hep arkandayım, benden ne destek ne de köstek bekleme... Korkularını da büyütmem, seni yersiz acılara da sevketmem... Sadece olanı bilirim ben...

- Aman iyi... Güzel bir gün işte...

- Her gün güzel...

- Her gün güzel olmayabiliyor işte, anlıyorsun ne demek istediğimi de anlamamazlıktan geliyorsun...

- Anlıyorum ama anlamam gerçeği değiştirmiyor, her günü güzel yapmak senin elinde onu biliyorum ben sadece... Düşüncelerini duygularını kontrol altına al, onları kabul et, sev, değiştir, bırak gitsin...

- İyiler kalsın, kötüler gitsin mi?

- İyi kötü yok, güzel çirkin, büyük küçük, acı tatlı, mutluluk mutsuzluk hepsi senin zihninde. O yüzden mesele iyilik kötülük, güzellik çirkinlik meselesi değil, mesele herşeyi aynı iç huzuru ile kabul edebilmek...

- Bu söylediğin de söylemesi kolay yapması zor... Taş mıyım ben ya, her şeye dervişler gibi böyle huuu huuuu, gülerek yaklaşayım?..

- Herşeye gül demiyorum... Herşeyi kabul et, farkına var diyorum. Acı çekiyorsan acını yaşa, mutluysan mutluluğu yaşa sonuna kadar ama hiç birini olduğundan farklı bir kılığa sokma, bil ki acılar da mutluluklar da yolun için olması gereken şeyler... Her şey senin içinde, farketmen için orada...

- Of tamam, her lafımı kontrol ettiriyorsun, bunalıyorum, güzel bir gün işte allah allah!

- Her gün güzel, şu an güzel!

- Gidiyorum ben yaa!

- :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder