1 Mart 2011 Salı

40 Günlük Bereket Planı / The 40 day Prosperity Plan

(please scrool down for English version)

Şimdi bu kadın pişirip pişirip eski pilavları getiriyor önümüze diyen dostlar için şöyle diyeyim, bugün öyle denk geldi. Doğrusu amacım bu değildi. Ama blog istatistiklerine bakıyorum, açık ara (hala) "40 günlük bereket planı" girişi önde. Ben de Mucize Kursu'ndan sonra ikinci 40 günü okuyorum şu anda, ayrıca yorum yapan arkadaşlardan "ne yapabilirim, kendimi nasıl geliştirebilirim" diyenler de olunca ben de dedim "40 günlük bereket planı"nı yeniden gündeme getirmenin zamanıdır.

40 günlük bereket planı bolluk bereketle ilgili bilinçaltımızdaki kalıpları temizlemek, dönüştürmek için çok çok faydalı bir çalışma. John Randolph Price tarafından yazılmış olan "The Abundance Book" adlı kitapta anlatılan bir teknik. (Anladığım kadarı ile halen Türkçe çevirisi yok ne yazık ki)

Uygulaması, çalışması da son derece kolay. Birinci paragraftaki nokta nokta boşluk olan alan tarih alanı. Planı 40 gün boyunca uygulayacaksınız, başlangıç gününden itibaren her gün boşluk olan kısımda o günün tarihi telaffuz etmek gerekiyor. Hergün önce baştaki 6 paragrafı, sonra 1. maddeden itibaren her gün sırası gelen maddeyi 4 kere tekrarlayarak okuyacaksınız. 10 maddeyi 10 günde tamamladıktan sonra baştan başlayıp 40 günü tamamlayacaksınız. Ama bana kalsa bunu bir kaç defa yapmakta fayda var. Bu kez benim niyetim 3 kere tekrarlamak yani 120 gün. Bakalım hayırlısı...

Bereket deyince aklımıza sadece para geliyor; oysa bereket yaşamın tüm alanlarında (aşkta bolluk, parada bolluk, başarıda bolluk, huzurda bolluk, gerisini siz söyleyin) özümüzle tam uyumlu, bolluk bereket içinde bir yaşama kavuşabilmek. Okurken yüksek sesle ve hissederek; içinizde, tüm hücrelerinizde yankılanmasını sağlamakta fayda var. Birinci uzun paragrafı okuduktan sonra biraz, 1 dakika kadar gözlerinizi kapatın ve okuduklarınızı içselleştirmeye çalışın. O günkü maddeyi 4 kez okuduktan sonra da aynı şeyi yapmanızı tavsiye ederim. (Hatta orijinal metinde hergün bunu okuyup 15 dakika meditasyon yapıp okuduklarınızı içselleştirin diyor, ben bunu şimdi araştırırken öğrendim ne yazık ki ama bundan sonra o şekilde yapabilirim diye düşünüyorum)

Ben yine de örnek vereyim ki sistemi iyice açıklamış olayım:

1. gün
Önce 1 kere başlangıç bölümü (biraz dur, içselleştir) sonra 4 kere 1. madde (yine biraz dur, içselleştir)

2. gün
Önce 1 kere başlangıç bölümü sonra 4 kere 2. madde

3. gün
Önce 1 kere başlangıç bölümü sonra 4 kere 3. madde
şeklinde devam edecek.

11. günden itibaren başa dönüp yine 1. maddeden başlayarak toplam 40 günde, 10 maddeyi 4 kere 4'er defa okumuş olacaksınız.

40 GÜNLÜK BEREKET PLANI

Hergün okunacak metin:

Bugün, (gün) (ay) (yıl). Paranın kaynağım ve desteğim olduğuna inanmayı bırakıyorum. Artık yaşamımdaki tek otoritenin ve yaratıcı gücün içimdeki MASTER olduğunu onaylıyor ve kabul ediyorum.
Şu anda koşulsuz ve sınırsız bolluk ve berekete inanıyor, böylelikle ihtiyaçlarımın gerçek kaynağı ile aramdaki bağı güçlendiriyorum.
Her birimizin yaşayan, bedenlenmiş Ruhsal Varlıklar olduğumuzu ve mükemmel gerçeği yaratıyor olduğumuzu kabul ediyor ve bu gerçeği hatırlayarak kendi gücümü onaylıyorum.
Ölümlü illüzyonun, bizlerin büyümesi ve gelişmesi için yaratılmış olduğunu görüyor ve bu farkındalıkla kendi gücümü ve içimdeki sınırsız bolluk ve bereket enerjisini onaylıyorum.
Bugün insanlığımı onurlandırıyor, bir insan olmanın getirdiği tüm güzellikleri ve neşeyi kabul ediyorum.
Ben Tanrı'nın beni yarattığı gibi; bedenlenmiş Mükemmel bir Ruhsal Varlığım. Özüm, kaynağım ve desteğim Tanrı'nın uzantısı olan içimdeki Yaratıcı Güç, içimdeki MASTER.
Bunu biliyor, kabul ediyor ve onaylıyorum.

Hergün sıra ile okunacak maddeler:
  1. Tanrı sınırsız. Bol. O evrensel, her yerde ve her zaman varolan sınırsız ve zengin madde. Bu sürekli var olan ve veren sınırsız bereket kaynağı “Ben” olarak bireyselleştirilmiş, biçimlendirilmiş. Benim gerçeğim bu.
  2. Zihnimi ve kalbimi, içimdeki evrensel bilinç “Ben Bilinci”nin tüm iyiliklerin ve güzelliklerin tek kaynağı ve maddesi olduğunun farkına varmak, anlamak ve bilmek için tamamen açıyorum.
  3. İçimdeki varlığın bol bereket enerjim olduğunun farkındayım. Sınırsız bereket zihninin sürekli akışının farkındayım. Farkındalığım bu bilinç sayesinde gerçeğin ışığı ile dolu.
  4. Tanrısal varlığımın, içimdeki master'ın tek kaynağım olduğunun farkındalığı içerisinde zihnime ve doğal duygularıma yüksek bilincin maddesini akıtıyorum. Bu madde benim kaynağım. İçimdeki Tanrısal Varlığa; Master'a olan farkındalığım benim gerçek kaynağım.
  5. Para benim kaynağım değil. Hiç kimse, yer ve durum benim kaynağım değil. İçimdeki sürekli evrensel zihnin sürekli varedici hareketine olan farkındalığım, anlayışım ve bilgim benim gerçek kaynağım. Bu gerçeğe olan farkındalığım sınırsız, böylece kaynağım sınırsız.
  6. İçimdeki kaynak, ihtiyaçlarıma ve arzularıma göre sürekli ve devamlı olarak şekilleniyor ve yeni tecrübeler yaratıyor. Ve hareket halindeki kaynak kanunlarına göre herhangi bir ihtiyacım ve karşılanmamış bir arzum olması mümkün değil.
  7. Evrensel Bilinç olan “Ben Bilinci”gerçek doğası olan 'bereketi' sürekli olarak ifade ediyor. Bu onun sorumluluğu, benim değil. Benim tek sorumluluğum bu gerçeğin farkında olmak. Bu yüzden kendimi tamamen rahat bırakmaya ve Tanrı'nın yaşamımdaki ve tüm ilişkilerimdeki tatminkar bereket enerjisi olarak oluşmasına izin vermeye kesinlikle kararlıyım.
  8. İçimdeki yüksek bilincin, sınırsız kaynağım olduğuna dair farkındalığım, yılları geri getirmeye, yaşamımdaki herşeyi yenilemeye ve beni bol bereket enerjisinin yüksek yoluna yükseltmeye yeterli. Yüksek bilincime olan bu farkındalık, anlayış ve bilgi yaşamımda arzulayabileceğim gözle görülen tüm şekil ve tecrübelerde varoluyor.
  9. İçimdeki Tanrısal varlığımın tamamıyla tatmin edici oluşunun farkında olduğumda, tamamen tatminkarım. Bu gerçeğin şu anda farkındayım. Yaşamın sırrını buldum ve evrensel bereket enerjisinin yaşamımda ebediyen varolduğu bilinci ile rahatlıyorum. Tek yapmam gereken evrensel bilincime, bana kolayca, rahatça, hiçbir şeye ihtiyacı olmadan akan yaratıcı enerjinin akışının, radyasyonunun farkında olmak. Şu an farkındayım. Şu an akıştayım.
  10. Zihnimi ve düşüncelerimi “bu dünya”dan uzaklaştırıyorum ve tüm dikkatimi yaşamımdaki bolluğun tek yaratıcısı olan içimdeki Tanrı'ya yönlendiriyorum. İçsel varlığımın finansal ilişkilerimdeki tek akış olduğunun ve gözle görülen herşeyin tek maddesi olduğunu görüyor ve kabul ediyorum. Yaşam kaderimi içimdeki bereket kanunlarının akışına teslim ediyorum.
-------------------------

Here is a program for realizing abundant prosperity in your life and affairs. It is first written by John Randolph Price in his famous "The Abundance Book".

According to the mystical Christian principles, on which this program is based, it takes 40 days for consciousness to realize a truth. A break in practice during the 40 day period will release the energy being built up around the new ideas. Therefore, there must be a definite commitment to faithfully follow this program each and every day for 40 days. If you miss even one day, start over again and continue until you can go the full period with perfect continuity. Here is the course of action:

Establish a specific date to start your program, such as the beginning of a particular week. Count out 40 days on your calendar and mark the completion date.

On the first day of the program write the statement shown below in your spiritual journal:

This day, (show actual date), I cease believing in visible money as my supply and my support, and I view my current world of effect as it truly is... simply an outpicturing of my former beliefs. I believed in the power of money, therefore I surrendered my God-given power and authority to an objectified belief. I believed in the possibility of lack, thus causing a separation in consciousness from the Source of my supply. I believed in mortal man and carnal conditions, and through this faith gave man and conditions power over me. I believed in the mortal illusion created by the collective consciousness of error thoughts, and in doing so, I have limited the Unlimited. No more! This day I renounce my so-called humanhood and claim my divine inheritance as a Being of God. This day I acknowledge God as my supply and my support.

There are ten statements of principles below. Read one statement each day. This means that you will go through the entire list four times during the 40-day period.

After reading the daily statement upon arising or before going to bed in the evening, meditate on it for at least 15 minutes, focusing on each idea in the statement with great thoughtfulness and feeling, letting the ideas fill your consciousness. Following each meditation period, write down in your journal the thoughts that come to you. Be sure to do this daily.

Since you have already received an all sufficiency of supply (all that Infinite Mind has is yours now), you can prove this Truth to your deeper mind by sharing your supply on a regular basis while you are working with the Plan. Giving is an esoteric science that never fails to produce results if it is done with love and joy, because the Law will shower you with a multiplied return. But if you tithe (and I really prefer the word "sharing" to tithing) as a mechanical and calculated method to please God, unload guilt, meet a sense of obligation, and play a bartering game with the Law, no one benefits, not even the receiver. Give with love, joy, and a sense of fun, and the windows of heaven will be thrown open with a blast!

1. God is lavish, unfailing Abundance, the rich omnipresent substance of the Universe. This all providing Source of infinite prosperity is individualized as me — the Reality of me.



2. I lift up my mind and heart to be aware, to understand, and to know that the Divine Presence I AM is the Source and Substance of all my good.


3. I am conscious of the Inner Presence as my lavish Abundance. I am conscious of the constant activity of this Mind of infinite Prosperity. Therefore, my consciousness is filled with the Light of Truth.


4. Through my consciousness of my God-Self, the Christ within, as my Source, I draw into my mind and feeling nature the very substance of Spirit. This substance is my supply, thus my consciousness of the Presence of God within me is my supply.


5. Money is not my supply. No person, place or condition is my supply. My awareness, understanding, and knowledge of the all-providing activity of the Divine Mind within me is my supply. My consciousness of this Truth is unlimited, therefore, my supply is unlimited.


6. My inner supply instantly and constantly takes on form and experience according to my needs and desires, and as the Principle of Supply in action, it is impossible for me to have any unfulfilled needs or desires.


7. The Divine Consciousness that I am is forever expressing its true nature of Abundance. This is its responsibility, not mine. My only responsibility is to be aware of this Truth. Therefore, I am totally confident in letting go and letting God appear as the abundant all sufficiency in my life and affairs.


8. My consciousness of the Spirit within me as my unlimited Source is the Divine Power to restore the years the locusts have eaten, to make all things new, to lift me up to the High Road of abundant prosperity. This awareness, understanding and knowledge of Spirit appears as every visible form and experience that I could possibly desire.


9. When I am aware of the God Self within me as my total fulfillment, I am totally fulfilled. I am now aware of this Truth. I have found the secret of life, and I relax in the knowledge that the Activity of Divine Abundance is eternally operating in my life. I simply have to be aware of the flow, the radiation, of that Creative Energy, which is continuously, easily and effortlessly pouring forth from my Divine Consciousness. I am now aware. I am now in the flow


10. I keep my mind and thoughts off "this world" and I place my entire focus on God within as the only Cause of my prosperity. I acknowledge the Inner Presence as the only activity in my financial affairs, as the substance of all things visible. I place my faith in the Principle of Abundance in action within me.

Have a good time! :) Love and light to you all...

14 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,sizin programınız nasıl sonuçlandı?

    YanıtlaSil
  4. Selam,
    Yaşamımda büyük değişiklikler oldu.
    Bunu, sadece maddi anlamda bolluk olarak düşünmeyin. Maddi, manevi her anlamda bir bolluk durumu daha çok. Zamanın bolluğu, sevginin bolluğu, şefkatin bolluğu, huzurun bolluğu, paranın bolluğu, iş akışının bolluğu, anlayışın bolluğu, çözümün bolluğu vs.
    Ben bunların hepsini yaşıyorum.
    Zaman algımda örneğin, büyük farklılık oldu. Her iş yetişiyor, her yere giderken zamanında gidiliyor, her zaman zaman bana yetiyor. Saat taşımıyorum, saate bakmıyorum.
    Para akışında bariz bir iyileşme var, ihtiyacım olan her zaman geliyor.
    Ama burada önemli bir ipucu var, aklınızda olsun.
    Almayı kabul edebilmek.
    Almayı kabul etmek bazen çok ağır olabiliyor, bunu kabul ederseniz, evrende her şey cidden bol, fazlasıyla bol hem de.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba merak ettiğim bişey var 11. gündn yine tek maddeyi mi 4er kez okucaz yada 10 maddenin hepsini mi okucaz aydınlatırsanız sevinirim .teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    1. gün 1. maddeyi 4 kere, 2. gün 2. maddeyi 4 kere, 3. gün 3. maddeyi 4 kere şeklinde 10 gün boyunca 10 maddeyi okuyun ve bu sistemi 4 kere tekrar edin. Oldu mu size 40 gün.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için yazılarınız çok ilgimi çekiyor.Çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz.Bir de bilinçaltı ile ilgili yazılarınız var mı olacak mı?bilinçaltı temizleme,yönlendirme gibi..Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Aslında blogda bu konu ile ilgili çok şey var. Arama bölümüne bilinçaltı yazıp ararsanız kendi deneyimlerim de dahil bayağı bir şey çıkacaktır. Yine de sorularınız olursa bana yazın ebrualtan@gmail.com.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim yazılarınızı daha dün keşfettim ve okuyacağım çok şey var.yardımcı oldugunuz için teşekkür ederim sorum olursa tekrar danışırım.Teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba.. bu bereket planı farklı sitelerde farklı metinle yazılmış. Hepsi aynı kapıya çıktığı için farketmez mi?? Bu siteye ilk mesejımdır..teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence metin hiç fark etmez. Niyet önemli.
      Mesajınız için çok teşekkürler. :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Cevabınız için teşekkürler..
      Ben de sizinle aynı fikirdeyim niyetle ilgili.. Yazılanları okuyarak kendime göre toparladım ve Kendi metnimi oluşturdum neredeyse :)

      İçselleştirmek çok önemli dediğiniz gibi.. Bu tam olarak nedirsice.. yani gözlerimizi kapatarak okuduklarımızı kafamızdan geçirmek gibi mi acaba ? yorumunuzu çok merak ediyor olacağım :) çok teşekkürler şimdiden

      Sil
  11. Merhabalar, ne güzel ki, blogunuza rastladım ve bu calismani okudum. Teşekkür ederim, okuyunca içim rahatladı. Uyguladıktan sonra tekrar yazacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana ki böyle bir faydam olabildi. Çok sevgiler...

      Sil