9 Mart 2010 Salı

Yüksek Bilinç Kılavuzu

Tamamen rafları karıştırırken, neredeyse tesadüfen (elbette tesadüfen değil) satın aldığım bu kitap ve içindeki 12 yola bayıldım. Çünkü herşeyi tek bir yerde özetliyor gibi. Yani yolları ezberleyip tüm yaşamını yollara göre, farkında olarak yaşadığında kendini değiştirmek işten bile değil. Kuralları aşağıya yazıyorum ama siz mutlaka alıp kitabı okuyun çünkü kuru kuru bu kuralları burada okumaktan çok daha fazlası kitapta var...

Koşulsuz Sevgi ve Birliğin Bilincine Giden On İki Yol

Kendimi, karşıma çıkan durumları zorla kontrol etmeme neden olan ve böylelikle huzurumu bozan, kendimi ve diğerlerini sevmeme engel olan güvenlik, duygu ve güç bağımlılıklarımdan özgür kılıyorum.

Bilincime hakim olan bağımlılıklarımın, değişen insan ve durumları olduğundan farklı algılamama neden olduğunu keşfediyorum.

Robotvari duygusal kalıplarımın etkisinden kurtulmak amacıyla yeniden programlamam gereken bağımlılıklarımın farkına varmak için tüm fırsatlara (acı da olsa) kapımı açıyorum.

Bilincimin ölü geçmişe ya da hayal edilen geleceğe dayalı istek ve beklentiler tarafından yönetilmesine izin vermediğim sürece burada ve şimdinin tadını çıkarmak için ihtiyacım olan herşeye sahip olduğumu biliyorum.

Kendi programım davranışlarıma şekil verdiği ve çevremdeki insanların tepkilerini etkilediği için yaşadığım herşeyin sorumluluğunu şimdi ve burada üstleniyorum.

Kendimi, burada ve şimdi herşeyimle tamamen kabul ediyor (duygu destekli bağımlılıklarım dahil olmak üzere) ve hissettiğim, düşündüğüm, söylediğim ve yaptığım herşeyi yüksek bilinç gelişimimin gerekli bir parçası olarak bilinçli bir şekilde yaşıyorum.

Gizliliğin her çeşidi beni insanlardan tecrit edeceği (birbirimizden ayrı olduğum illüzyonuna kaptıracağı) için en derin duygularımı içtenlikle tüm insanlara açıyorum.

Başkalarına karşı; kendi gelişimleri için ihtiyaçları olan mesajları veren kötü ve zor durumlarına (duygusal olarak) kendimi kaptırmadan, sorunları için sevgi dolu bir şefkat hissediyorum.

Uyumlu, sevgi dolu ve kendi merkezimde (negatif-pozitif duygular gibi aşırı uçlarda değil de, öz varlığın doğasına uygun bir biçimde dengede) olduğumda özgürce davranıyorum, fakat sinirli olduğumda mümkünse harekete geçmekten, kendimi sevgi ve yüksek bilincin ürünü bilgelikten yoksun bırakmaktan kaçıyorum.

Çevremdeki insanlarla bütünleşmemi sağlayacak enerjileri algılamak içn rasyonel düşüncenin durmak bilmeyen taramasını yavaşlatıyorum.

Yedi bilinç merkezinin hangisi kullandığımın her an farkındayım. Bilincimin tüm merkezlerini açtıkça enerjimin, algı gücümün, sevgimin ve iç huzurumun geliştiğini hissediyorum.

Kendim dahil herkesi, koşulsuz sevgi ve birliğin yüksek bilinç düzeyleri için doğuştan gelen hakkını aramak için burada bulunan, uyanan varlıkları olarak algılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder