26 Mayıs 2010 Çarşamba

Herşeye baştan başlamak...

Ekin Duman'dan...

Merhaba Sevgili Kryon ailesi

Sizlerle başka birşey paylaşmayı planlamıştım ama yine herşey yeni enerjide hep olduğu gibi planlara uymadı :))

Hiç birşeyin sizi şimdi paylaşacağım şeyden daha çok genişletemeyeceğini, şifaya ve kim olduğunuzu bilmeye açamayacağını anımsadım .

Ben kendi yolculuğumda bunu yaptıktan sonra pekçok şey hızla olmaya , içimdeki kapılar açılmaya ve ben kim olduğuma doğru genişleyen bir şekilde yol almaya başlamıştım...

Hiçbirşey bilmemekten daha muhteşem bişey olamaz.

Ben hergün kendimi bu hale getirmeyi seçiyorum ,o boşluğa ,tanımsıza ve bu bilmemeye izin verebilmekle oluyor.

O meşhur boşluk- tanımsız - yeni enerjinin doğum yeridir ,tüm yaratımların doğum yeridir.

Orada hisler bile yok ,nefes yok ( ben oradayken çok az yada hiç nefes almadığım bir moda geçiyorum ), kelimeler yok,düşünce yok.

Ben her gece tüm bildiklerimi resetlemeyi seçip , her sabah yeniden başlarım yaşama .

Ne olur her sabah hiçbirşey bilmediğimizi kabul ederek yeniden başlasak tüm yaşama yaratıma .

Bu çocukluğumuzu, yeniyi getirir bize, bu şekilde boşluğumuzu genişletiyoruz.

Ve ne olur biliyormusunuz güveninizi bildiğiniz şeylere dayandırmak - sahte güven -gider , yerine benim gerçek güven dediğim şey gelir ,sadece o anda olmakta olana , kendinize ,yaşama ,varaoluşa güvenirsiniz.

Size birşey önereceğim yarın sabah uyandığınızda bir seçim yapsanız , kontrol etmeme seçimi, herşeyi, kendinizi, akışı ..



Sadece 1 gün sabah uyanınca " Bugünü hiç kontrol etmeden yaşamayı seçiyorum " diyebilirmisiniz



Bunu seçin ve ne kadar farklı deneyimlediğinizi görün o günü.



Hiç kontrol etmeden herşeyin ne kadar farklı,kolay ,çabasız ve sizin -zihnin ne yapsa düzenleyemiyeceği gibi mükemmel bir akışla aktığını 1 kez deneyimleyin. Kendinizin ilahi akışıyla akmaya 1 kez izizn verin.



Ben en tıkandığım noktada bunu keşfetmiştim , herşeye yeniden başlamanın güzelliğini .



Adamus bunu demişti bir sh da birkaç yıl önce ,demiştiki "Eğer hala bolluğunuzu yaratamadıysanız herşeye yeniden başlayın ,önce gücenmiştim ,düğmelerime basmıştı , o zaman kendimi çok yol aldım sanmaktaydım, kaç yıldır bunları okumaktaydım , kendimce birsürü şey yapmıştım ....



( Ki şimdi çok komik geliyor bu bana öyle uzun yıllar bilgi filanda okumadım ben , sadece 2 -3 yıldır bunlara derin dalış yapmıştım ve kendimi çook olmuş sanmaktaymışım)



Sonra anladım aaa dedim gerçekten ben bütünsel bolluğumu hiç yaratamadım, ee öyleyse adamus doğru söylüyor tabiki en baştan başlamalıyım .



Bütünsel bolluğu yaratmak için aspektolojimi yapmam ve tüm parçalarımla birleşmenin başlangıç olduğunu bilmiyordum.



Bütünsel bolluk derken, yaşamımızda hepsinin olmasını ve yeni enerjide olmasını söylüyorum , hepsi hiç ödünsüz , tam bir özgürlükle ve iç huzuruyla ,herşeyin yolunda olduğu sonsuz güveniyle birlikte akacak.



Bolluk derken herşeyin bolluğu , maddi,manevi bolluk ( şifa,şefkatin,neşenin,tutkunun, eğlencenin,güzelliğin,aşkın ,paranın , bilgeliğimizin ,bilincin desteğin ,eşzamanllıklarımızın .....)



kim olduğumuzun bilişi, çok boyutluluğumuza ulaşmak , hayal edebildiğimiz ve kalbimizde yapabileceğimizi bildiğimiz herşeyi yapmak .....



ne olmuş yani birkaç yıldır birşeyler okuyorum diye :)) o ana kadar bunu ne kadar önemsediğimi , efendim bu bilgiler okumayı-spir.bilgi okumayı bir iş sandığımı anladım, bu yaşamdaki öykümü , yaşadıklarımı çok önemsediğimi farkettim , benim pekçok öykümden sadece biriydi bu , elbette onun tam içinde oturduğum için çok katı ve değişmez görünmekteydi belki ama bu gerçek değildi.



Hala ekinin ailesine , elbiselerine, alışkanlıklarına , yaşam düzenine ,arkadaşlarna ,ilişki ve iletişim modellerine sahipken bunu yapmak meydan okuyucuydu.



Bir seçim yaptım ,spir. de değilim , sadece ekin de değilim ,bununla ilgili herşeyin ötesine geçmeyi seçiyorum , Ben benim ve yolculuğuma yeniden başlıyorum .



Bu seçimle birlikte bütünlenme yolculuğum başladı , her parçamla bütünleşirken ,o parçanın yaşam öyküsündeki enerjilerden özgürleşerek ,o parçanın armağanlarınıda aldım.



(Ki o enerjilerin hepside şimdiki yaşamımızda çok yoğun bazen abartılı bir şekilde vardır, daha büyük harflerle ve altı çizilidirki bu sefer onları es geçmeyelim, bu bizim uyanış yaşamımız olacak ,onlardan gerçekten özgürleşelim )



Şu anda yapabildiğim herşey bu bütünlemeyle benden açığa çıkan şeylerdir , bu çok basittir , sen olan birşeyi tekrar sana katarsın ve yeniden onun sahip olduğu tüm bilgeliğe sahip olursun.



Daha önce hiç ortada olmayan şeyler mevcut olurlar.



Elbette bu yaşamda artık hepsini ifade etmeyi seçmeyebilirsin ama sana aittirler.



Ör : şifacı olmak için kurslara gitmek ,çeşitli yöntemler öğrenmek güzel tabi



ama ya sen yaşamlar boyunca zaten harika bir şifacı olmuşsan ve şimdi tek yapman gereken şey Aspektolojini-yuva çalışmanı yapmak ve bunu kendinle birleştirmek ve onun senin o muhteşem, sadece sana özgü olan şifacılığın aıçğa çıkmasına izin vermekse



Ve burada açığa çıkan şifayı , senin yaptığını hiç kimse yapamıyacaksa, çünkü o senin yuvadan bu yana karanlıkta ve ışkta yaptığın yolculukla oluşturduğun deneyimlerin, sevginin, sana özel şefkatin ,senin bilgeliğinin çok özgün ve eşsiz bir karışımıysa



ve sen gidip x tekniği gibi birşeyle yetinmeye çalışmaktaysan , bu seni ne kadar tatmin edecektir?



Ve asıl soru bunun içinmi buradasın ?



Ama bunu yapmayı seçebilen çok az kişi olduğunu görüyorum,kendinizle bir tür spiritüellik oyunu oynuyor ve asıl yapmaya geldiğiniz şeyin önünden bile geçmiyorsunuz.



Bunun sebeplerini görebiliyorum elbette , sadece ekin olmak ve bu şekilde kendimi bilmeye çalışmak , tüm bunları takip etmek bunun bir parçası olmak bir anlamda çok güzel ve çok rahattır.



Kendinin gerçekte kim olduğunla yüzleşmeden, o parçaları nı hiç bilmeden, birleşmeden oynamak. İçselliğine ulaştığını sanırsın, genişlediğini sanırsın.

Kendini olmuş yada olmamış sanırsın .



Yine birşeyler keşfedersin, yine farkındalıkların olur ama buzdağının sadece ucunu görmektesindir.



Bütünlenmek , kendinle bir olmak ,-olmanın yada olmamanın çok ötesindedir ,tüm bunlarla ilgili bile değildir.



Kryon ne demiş " Kim olduğunuzu bilmeniz için burdayım "



Dostlarım bende öyle ,



Bütün ekip hepimiz ne yapıyorsak bunun için yapmaktayız.



Bizler yeni enerji bebekleriyiz , ve aspektoloji - tüm parçalarımızla ,geçmiş yaşamlarımızla birleşmek bizim doğumumuz.



Aspektolji- yaşamlar çemberini kapatmak bir son değil bir başlangıçtır.



Yeniden bebek oluyorsun , yeni enerjiyi nasıl yaratacağımızı , yaşamda nasıl deneyimleyeceğimizi biz keşfedeceğiz.



Ama bundan önce yeni birşey yoktur , eski halkanın içindesindir.



Eski yorgun bir ruh için bunu yapmadan evvel içinde bir bıkkınlık olabilir , ama bu öncesindeki bıkkınlık çünkü tamamlanmanı yaptığında bir çocuk gibi hissedeceksin ,yorgun ve bıkmış değil.



Ve yeniden doğduğumuzda ,eskiyi onurlandırıp tşk ve şükranla yeniye yeniden başlamak zamandır.



Şimdi çalışmalarıma başlarken herkese şunu diyorum



" şu ana kadarki tüm bildiklerini,okuduklarını, deneyimlerini kapının dışında bırak ki gerçekten yeni bir alana gidebilesin, gerçekten yeni birşeyler alabilesin, öğrenebilesin "



Size de tüm kalbimle aynısını söylüyorum ;

tam şimdi ,şu ana kadar bildiğimizi sandığımız herşeyi şu anda bırakmayı seçerek yeni bi ralana girelim, boşluğumuzu genişletelim .



Sonsuz sevgiyle ,neşeyle,farkındalıklave bütünlüğümden



www.ekinduman.tr.gg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder