13 Ağustos 2010 Cuma

Günah - Sevap...

Ramazan başladığından beri karşıma bu konu çıkıp duruyor. İnsanların neden oruç tutmayı ya da tutmamayı seçtiği ister istemez tartışılıyor, günlerdir günah sevap meselesi konuşuluyor, biz de korku ile günahlarını affettirmek için mi insanlar oruç tutmayı tercih ediyor acaba diye konuşuyorduk sabah, ben de "kime affettirmek ve niye affettirme ihtiyacı" konulu mini bir seminer veriyordum eşime bir yandan da araba kullanırken. :) Sonra iş yerime geldim, Ruh ve Madde'ye girdim (http://www.maddeveruh.org/) bir baktım aynı konu karşıma çıktı. Artık bu konu ile ilgili halen temizlemem gereken şeyler olduğunu anlamış, idrak etmiş durumdayım. Bu konu üzerinde düşünüp yazacağım ama bu arada yazıyı okumak isteyebilirsiniz, aslında benim demek istediklerimi güzelce anlatıyor zaten: http://www.maddeveruh.org/ruh-ve-madde/1/883/uriel---siz-bu-dunyanin-idrakisiniz.aspx












Bu arada bu fotoğraf da hakikaten konuyu çok güzel anlatıyor yani. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder