22 Kasım 2010 Pazartesi

Geçiş günlerinde...

Bedenimizin geçiş günlerinde yaşadığı büyük değişiklikler hepimizce malum. Bu değişiklikler zaman zaman bazı yerlerimizde beklenmedik ağrılar, ruh hallerimizde ani değişiklikler, dalıp dalıp gitmeler, aniden ağlamak istemeler, sinirlenip sonra niye sinirlendiğine şaşırıp kalmalar gibi etkiler yapıyor. Biliyorsunuz bunlarla ilgili bulduğum farklı deneyimleri sık sık sizinle paylaşıyorum. Bugün Lauren'ın (Lauren C. Gorgo - thinkwithyourheart.net sitesinde) bu tip durumlarda yapılacak kısa bir çalışma vardı. Ben bu çalışmayı sık sık yapıyorum, onun da yazdığını görünce hoşuma gitti, paylaşayım dedim.

Öncelikle çok çok rahat olacağımız bir pozisyon alıyoruz. Yatın ya da uzanın farketmez, hangisi sizin açınızdan daha rahat oluyorsa o uygundur. Derin bir nefes alıyoruz ve rahatça ve yavaşça nefesimizi veriyoruz.

Şimdi tepe çakramızdan (başımızın tam üzerinden) giren, omurgamız boyunca devam eden ve tam kök çakradan (kuyruk sokumunun bittiği, tam bacak arasından) çıkıp dünyanın merkezine bağlanan bir ışık imgeliyoruz.

Bu ışık tünelinin (tünel diyeyim ben ona daha kolay oluyor) fiziksel bedeniniz boyunca oluştuğu ve dünyanın merkezine sıkı sıkı tutunduğuna ikna olduğunuzda bedeninizden çıkın ve kendinize dışarıdan bakmaya başlayın. Bunun faydası enerjinin akışını dışarıdan gözlediğiniz zaman sizin içinizden geçiyormuş gibi bir duygudan/algıdan kendinizi kurtarıyor olmanız, bu şekilde daha güzel akacak, o yüzden.

Işık tünelinden evrensel enerjinin girişini ve dünyanın merkezine doğru gidişini gözlemleyin. Ben bunu çok yukarıdan, evrenden büyük bir huni ile enerji giriyormuş ve benim bacak aramdan dünyaya giriyormuş ve aynı bir ağacın kökleri gibi tüm dünyaya yayılıyormuş gibi hissediyorum, çok hoşuma gidiyor, beni çok rahatlatıyor ve mutlu ediyor.

Kendinizi dışarıdan gözlemlemekte zorluk çekiyorsanız olduğunuz gibi de yapabilirsiniz, enerjinin içinizden geçtiğini duyumsayın, bu da güzel bir deneyim.

Bu arada eğer ağrıyan, sızlayan, rahatsızlık veren bir yerleriniz varsa (bel ağrılarında artış var sanki?) enerjiyi oralara da götürebilir, şifalandırdığınızı imgeleyebilirsiniz.

Herkese çok ama çok güzel bir gün dileklerimle...

Bu arada yazıyı okumak isteyenler olursa: http://consciousco-creationalcoaching.blogspot.com/2010/11/new-day-has-dawned.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder