1 Mart 2011 Salı

Sen Beden Değilsin

Bu aralar en yakınlarıma (kesinlikle herkese değil, henüz değil), göbeğimin tam altında, içeride dünyayı taşıyorum deyip duruyorum. Bunu derken, şöyle bir kendime dışarıdan baktığımda "acaba kafayı mı yiyorum?!" dediğim olmuyor değil elbette ama doğrusu eğer kendime dışarıdan bakabiliyorsam, oldu olacak dünyayı da bebek gibi taşırım karnımda ne olacak deyip kendimi rahatlatıyorum. Tam ben böyle söyleyip dururken, Deepak Chopra'nın daha önce de blogda paylaştığım bu videosu çıktı karşıma. "Sen bedeninin içinde değilsin, beden senin içinde", "Sen zinhinde değilsin, zihnin senin içinde", "Sen dünyada değilsin, dünya senin içinde" diyor ve "Hah!" dedim. İşte bu... Dünya'yı, yeni bir dünyayı besliyorum içimde. Onu şifalandırıyorum şimdi ve en güzel haliyle yeniden doğacak. Söylenenlerin canlı kanıtı benim işte. Vallahi ister inanın ister inanmayın ama muhtemelen dünyadaki tüm insanlar şu anda dünyayı şifalandırıyor. Niyetiniz bilinçli ise yapabileceklerimiz sınırsız.

Bence videoyu bir kere daha seyretmeye kesinlikle değer. Tavsiye ederim...

Sevgi ve ışıkla...

Seyretmek için lütfen tıklayın: Sen Beden Değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder