22 Mart 2011 Salı

Yaşasın Geri Döndük...

Blogspot açıldı... Şükürler olsun...

Son günler sürekli gereksiz sinirlenmeler, mide krampları, sırt ağrıları, bel tutulmaları, göz rahatsızlıkları, ayak burkulmaları, tırnak eti koparmaları, barsak sorunları, artan uyku ihtiyacı ve boş boş duvara bakma hali ile dolu geçti. Bunların hepsini dünyada bir çok insan yaşadığı için kendimi olduğum gibi kabul edip olabildiğince anda kalmaya çalışarak ve illüzyona kapılmadan geçirmeye çalışıyorum...

Zaman zaman dünyadan kopuyorum, zaman zaman geri geliyorum... Bir eşzamanlılık duygusundan kendimi alamıyorum, sanki herşey aynı anda oluyor. Bu, bazen herşeyin üzerime üzerime gelmesi (sanki hızla giden bir tren üzerime geliyormuş gibi) bazen ise yüksek kare çekilmiş bir filmin yavaş oynatılması gibi bir duygu yaratıyor...

Bazen çevremi melekler sarıyor, bazen karanlık bir evrende bomboş ve yapayalnız hissediyorum...

Çevresel felaketlere büyük resmi görerek yaklaşmaya çalışıyor, herşeyin bütünün hayrına olduğunu bildiğimden olabildiğince felaketlere maruz kalan canlara sevgi yollamaya, çorbada tuzum olsun kaynaktan şifa göndermeye çalışıyorum...

Bana neler oluyor biliyorum ama yaşaması (ne yalan söyleyeyim) pek de kolay olmuyor...

Ama sonuç çok güzel olacak biliyorum...

Bir yer var. Oraya gidiyorum...

Sevgi ve ışıkla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder