14 Haziran 2011 Salı

Yaz Ekinoksu için Günlük Meditasyon Çalışması

Bugünden itibaren 21 Haziran'a kadar tam 10 gün her akşam bu meditasyonu yapmamızı evrendeki dostlarımız tavsiye ediyor. Denemek ister misiniz? Ruhumuzdaki gerçek güce ulaşmamız için güzel bir araç.

1- Kendinizi rahat hissedeceğiniz bir ortamda meditasyon için hazırlanın. Mümkünse ışıkları iyice azaltın, mumlar, tütsüler yakın, tütsü sevmiyorsanız kokulu çiçekler alın, hafif bir meditasyon müziği koyun.
2- Nefesinize odaklanın. 5 dakika nefesinize odaklı bir şekilde kalın, düşünceleri ve endişeleri bir kenara bırakmaya çalışın. Gitmiyorlarsa "şimdi değil, sonra" diyerek onlara teşekkür edip gitmelerini sağlayabilirsiniz.
3- Niyet edin. Şu cümleleri yüksek sesle söyleyin: Yüce Tanrıyı (ya da nasıl hitap etmek isterseniz), "Ben" varlığımı, tüm ruhsal varlıkları ve evrensel ışık federasyonunu buraya davet ediyorum. Bir araya gelin ve benim "ruhumun kutsal gücü" ile birleşmem için bana yardımcı olun. Benim için hazırlanan bu özel armağan için şükürlerimi, teşekkürlerimi lütfen kabul edin.
4- Bundan sonra 7 kere "OM - MANİ - PADME - HUM" (Çok önemli bir Budist mantrası olan bu sözler aşağı yukarı "lotus çiçeğinin içindeki mücevher" anlamına gelir. Yani bir anlamda insan/ruh/benlik diyebiliriz) mantrasını tekrarlayın.
5-Sonra 2-3 dakika, elleriniz dışa dönük kucağınızda olacak şekilde oturun ve size verilen bu armağanı özümseyin, tadını çıkarın.

Sevgi ve ışıkla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder