13 Ekim 2011 Perşembe

Kendini İyi Hisset! O kadar...

Hergün e-posta kutuma Abraham-Hicks Publications'dan o günün sözü geliyor. Tabii ki bu sözler istisnasız o gün duymam gereken sözler oluyor. Hiç bir şeyin tesadüf olmadığının güzel bir kanıtı daha. Son bir kaç gündür, içimde kalmış bütün alınganlıklar,aşağılık duyguları, yetersizlik korkuları, suçluluk duyguları açığa çıkmakta. Oysa ben, bunların hepsini temizlediğimi düşünmüştüm. Komikdeğil mi? Oysa içinde bulunduğumuz zamanlar son kalan bütün toz ve pisliklerin, dip köşelerde kalan en son kırıntıların bile temizlenmesi gereken zamanlar. O yüzden olan şeyler beni çok da şaşırtmadı. Bunları yaşarken sakin kalmak, sevgide kalmak ne kadar zor oldu anlatamam. Her neyse, bugün gelen günlük mesaj tam da duymak istediğim şeydi, paylaşmak istedim o yüzden...

Konu ne olursa olsun, kendini kötü hissediyor olmanı haklı çıkarmaya çalışma. Neden farklı hissetmen gerektiği ile ilgili bahaneler de bulma. Kendini iyi hissetmekten seni alıkoyan her neyse onu suçlamaya da kalkma. Bunların tamamı boşa çabadır sadece. Kendini tam şu anda iyi hisset! O kadar.

Ne kadar doğru değil mi? Zihnimizin bu olayın neden olduğu, nasıl olduğu, sonuçlarının ne olacağı, olmasaydı nasıl olurdu gibi yüzlerce soru ile bizi zehirlemesine izin vermediğimizde, zaten kendimizi iyi hissetmeye konsantre olabiliriz. Aslında teori çok basit. Uygulama her zaman bu kadar basit değil doğrusu, en azından benim için değil ama ne yapabileceğimizi biliyoruz. Bu çok büyük bir fırsat. Tam şu anda, tam şu ana odaklanıp, iyi olmayı seçebiliriz. Bu kadar.

Sevgi ve ışıkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder