28 Aralık 2011 Çarşamba

Başmelek Mikail'den 2012 Mesajı

"Merhaba sevgili arkadaslarim,

Bu, yilin cok onemli bir zamani, bu nedenle sizlere sesleniyorum.

Bu, hepinizin uyanmaya cagrildiginiz bir zaman. Silkelenip bu gezegendeki rolunuzu kucaklama zamaniniz. Hatirlama zamaniniz. Bu sizi durten gudu, her zaman icinizdeydi. Artik onu kucaklama zamani geldi. Icinizdeki cagriyi duyma zamani geldi. One dogru bir adim atip oldugunuz insan olmaya, aslinda her zaman oldugunuz kisi olmaya baslamanin zamani. Bu, gercek potansiyelinize erisme ve onun gerektirdiklerini uygulama zamani.

Bu, sizin zamaniniz. Bu, hep beklediginiz an. Iste bu, o an. O zaman simdi. Yeni yila yaklasiyorsunuz.

2012 ile ilgili bircok sey soyleniyor. Bizler, bir cok kez, cok farkli kanallardan bu zamanin isigin zamani oldugunu soyledik. Ve oyle de. Sizler, sevgili arkadaslarim, sadece burada yapacaginiz ise odaklanmalisiniz. Iluzyonun odaginizi dagitmasina izin vermeyin. Isik isinizi yapmalisiniz ve isikta yurudugunuzden emin olmalisiniz. Isigin yolunda yurudugunuzden ve isigi konustugunuzdan emin olmalisiniz.

Isigi yaratin. Etrafinizdakiler icin isik olun. Sizler, buraya bu amac icin geldiniz. Artik bunu kucaklamanizin zamani geldi. Sizler, bu Bir'lik olmalisiniz. Sizler, isiga katkida bulunmalisiniz.

Biz, size yardim ediyoruz; ve biz, sizden simdi yurumenizi istiyoruz.'

Bu noktada, sessizlik oldu.

'Sizler, cagriliyorsunuz sevgili arkadaslarim. Sizler cagriliyorsunuz. Kalbinizdeki cagriyi duyun. O cagri cok guclu. O cagrinin sesi cok yuksek ve o, cok net. O, kalbinizden geliyor, size, tek tek hepinize sesleniyor.'

Basmelek Mikail, bana dondu.

"Simdi, 2012 ile ilgili yazmani istiyoruz.

Isik, artiyor. Isik, uzun bir suredir artiyordu. Son zamanlar arinma zamanlariydi ve bu surec, hizlanacak. Artik size hizmet etmeyen eski kaliplari, eski tutumlari, eski inanclari surduremeyeceginizi goreceksiniz, Bunlarin hepsini birakma zamani geldi. Eger onlara tutunup kalirsaniz, eski tutumlarinizdan silkeleneceksiniz. Bu, yasaminizda bir sarsinti gibi gorunebilir, ama aslinda bu, size hizmet eder. Karanliginizdan kurtulup, isik olmaniz icin.

Bu tutumlarinizi arastirin. Size artik hizmet etmeyen neler var, arastirin. O kaliplari bulun ve onlari cozmeyi, onlardan kurtulmayi, onlarin yerine isigi yerlestirmeyi kafaya koyun. Sizlere verilen bircok metod var. Bircok yol gosterenler var burada. Size uygun olan her ne ise, onu bulun ve birakin o, sizi arindirsin. Isigi secin ve karanligi geride birakin.

Bu yil, sizler icin buyuk yardimin geldigi bir yil olacak. Isigi secenleriniz icin, ruzgar arkanizda olacak. Korkuyu secenler ise cok daha fazla bocalayacaklar. Bu, sadece onlara bu cikmazdan cikabilmeleri icin yadim etmek amacli aslinda. Enerji, artik onlari desteklemeyecek. Bu, boyle. Ve bu, secimlerin sonucu olan bir durum. Bu, bir ceza degil. Bizler, hepiniz icin buradayiz. Biz, ayrim yapmiyoruz. Sizler, secim yapiyorsunuz. Isiginizi seciyorsunuz, veya kabusunuzu."

"Basmelek Mikail, onlara nasil yardim edebiliriz?" diye sordum, "Karanligi secenlere?"

"Onlara yardim edemezsin sevgili arkadasim. Bu, onlarin secimi."

"Peki, biz isik iscileri icin, isik icin calisanlar icin ne tavsiye ediyorsun?"

"Ruzgari arkaniza alin. Isigi yaratin, isiginiz arttirin ve parildayin. Isiginizi ne kadar arttirisaniz, o kadar parlar, o kadar fazla isik verirsiniz. Ve yasaminiz da o kadar daha hafif olur.

'2011 mucizelerin yiliydi, 2012 ise isigin yili demistim, bu dogru mudur?' diye sordum.

"Hicbir sey daha dogru olamazdi sevgili arkadasim. Kalbini izleyenler icin 2011 mucizelerin yili oldu. 2012 de oyle olacak. Ve o, isigin yili. Isik, artik kalici. O, parildamak uzere burada. Onun bir parcasi olun. Bu dalgayi kullanin. Isinizi kolaylastirin. Hayatinizin parildamasini saglayin.

Ben Basmelek Mikail'im.

Tadini cikarin!"

"Tadini cikarin! " Basmelek Mikail"in mesajini boyle bir cumleyle bitirmesine pek alisik degildim. Ama konu, 2012 olunca buna pek de sasirmadim. Isik iscileri, eger isigi secip, o yolda adim attiysaniz, yasasin: bu sizin yiliniz!

Eger yureginizdekini biliyor ve o adimi atmaya korkuyorsaniz, o adimi atin; 2012, bu adimi 2011'de atanlar icin oldugu gibi, sizin icin de mucizelerin yili olsun. Ben bunu yasadim, ve yasayan bircok kisiyle de karsilastim. Dilerseniz, Basmelek Mikail"in 2011 mesajini tekrar okuyun (Meleklerle Yasamak Elkitabi"nin sonunda).

Allah, melekler, veya o buyuk guc, onlar arkamizdalar, hayallerimizi gerceklestirmek icin.

Ve isigin yili, hosgeldin! Uzun zamandir bekliyorduk onu - ruhumuz cok ama cok uzun zamandir onu bekliyordu. Tahmin edebilecegimizden cok daha uzun bir zaman...

Cok sukur!

Sevgi ve isikla,

Beki Ikala Erikli

2 yorum:

  1. rica etsem ne yapmamız gerektiği ile ilgili biraz daha açıklayıcı olurmusunuz örnekler verseniz daha net algılayabiliriz....lütfen çok rica ediyorum bu iyiliği yapın....sevgi ve saygılar

    YanıtlaSil
  2. Aslında neler yapılabileceği ile ilgili ve kendi yolculuğumun deneyimleri ile ilgili çok fazla yazı var blogda. Onları okumayı deneyebilirsiniz. Bana ebrualtan@gmail.com'a biraz kendinizle, yaşadıklarınızla ilgili bilgi verebilirseniz daha da detaylı bir şeyler yazabilirim, seve seve yardımcı olurum.
    Sevgi ve ışıkla kalın.

    YanıtlaSil