26 Ocak 2012 Perşembe

Tanrı'nın Kutsaması

Tanrı dedi ki:

Hayalleriniz gerçekleşmeye başlıyor. Ufukta onlar. Görebilirsiniz. Hayalleriniz size doğru geliyorlar. Ufuktaki hayallerinize bakarken onların size doğru yaklaştıklarını göremeyebilirsiniz de. Hareketleri belli belirsiz olabilir, fark edemeyebilirsiniz. Bir sonraki gün baktığınızda ise onların - bir santim ya da bir kilometre olsun - hareket etmiş olduklarını daha iyi görebilirsiniz - Yavaş yavaş veya birdenbire hayalleriniz gerçek oluyorlar. Tabii ki hayallerinizi siz kuruyorsunuz ve şimdi de onları bulmaktasınız.

Hayallerinizin havada size doğru süzülerek gelişlerini izlemenin keyfini yaşıyorsunuz. O doygunluk öncesi dönem, hayallerinizin gerçekleşmeye yakın oldukları an harikuladedir çünkü geminiz limana dönmektedir. Ah o umutlu bekleyiş. Ah o harikuladelik! Ve sizin için biriktirdiğim tüm o hazineler; onları kana kana içeceksiniz. Dereyi görmeden paçayı sıvamak gibi bir tabir olmayacak. Hazırladığınız o fincanı siz alacak ve içeceksiniz. Suyu siz kaynatmıştınız. Çayı siz demlemiştiniz. Şimdi de hazırladığınız bu çayı dünyaya ikram ediyorsunuz. Hazırladığınız çayın keyfini, hazzını dünyaya sunuyorsunuz.

Hayat gemisini son hızla Bana doğru sürüyorsunuz, Ben de sizi yakalıyorum şimdi. Her daim avuçlarımda olan sizleri şimdi karşıladığımı, yakaladığımı söyleyebiliyorum yine de. Asla bırakmadım sizi. Şimdi ise Beni kucaklamak üzeresiniz, ellerinizle tutmak, kudretiniz dahilinde, muktedirliğiniz, kalbiniz, aklınız dahilinde ve Cennet'te olduğu gibi Dünyadaki hayatınızın her bir dakikasında da Beni kucaklamak üzeresiniz.

Benim kutsamamsınız, anlıyor musunuz? Kutsadığım şey, kutsamamdır Benim. Sizse hep öyleydiniz, öylesiniz.

Şimdi hayallerinize dönün. Hayalleriniz sizin iyi talihinizdir. Hayat hayallerde yaşanır. Hayatın, hayal kurmanın değişen seviyelerinden teşekkül olduğunu söyleyebiliriz. Dünya hayatının hayali dahilinde uzak görüşlü hayalleriniz var ve onları da kendinize çekiyorsunuz. Kendinize doğru çektiğiniz, kendinize yakınlaştırdığınız bu hayaller dünyadaki geleceğiniz olarak tabir ettiğiniz şeye dönüşüyor. Hayallerinizin teslimatını kendinize yapıyorsunuz. Ama öncelikle hayalleriniz olmalı sizin.

Hayallerinizin büyük olmasından, aşırı derecede büyük olmasından asla korkmayın siz. Aşırı derecede büyük hayaller kurmanız, aşırılık göstermeniz mümkün değil. Hayat mucizelerden oluşur. Dünya hayatı mucizelerin üzerine kuruludur. Siz tabii ki büyük hayaller kurmak ve dahası bunların gerçekleşmesini ummak için varsınız. Neden olmasın? Hayaller her daim gerçekleşmektedir. Sizinkiler neden gerçekleşmesin canlarım?

Ve can attığınız şeylerin hayalini kurarken bir iki hayal de dünya için kuruverin. Ya da Benim için hayal edin bir şeyler. Benim hayal ettiğim gibi hayal edin ve hayallerimi gerçekleştirin. Bir hayalin sizin hayaliniz olduğunu nereden biliyorsunuz ki? Kurduğunuz hayallerin Benim hayallerim olmadığını nereden biliyorsunuz? İçinde yaşadığınız dünya sizindir. Bu sizin dünyanızdır. Onu siz tanımlamıştınız ve şimdi de yaratılmış olan dünyayı geliştirip güzelleştiriyorsunuz. Onu hayallerinizle geliştirip güzelleştiriyorsunuz.

Hayaller gerçekleşirler. Bu hayaller sizin henüz idrak etmediğiniz bir seviyede zaten gerçektirler. Hayal bir düşüncedir ve hayaller eyleme geçer. Benim hayallerimi kuransınız. Dünyada Benim hayallerimi kuran yeterli sayıda kişi olduğunda bu hayaller tezahür eder ki onları herkes görebilsin. Denizleri ikiye ayırmak bile aşırı bir hayal değildir. Herkes için sağlık, bolluk, zenginlik ve mutluluk da aşırı bir hayal değildir. "Çok şükür, nihayet!" demeyi hak eden bir hayaldir bu. Hayallerinize inanmanın, Dünya da sizin hayallerinizle kutsansın diye onları yeterince büyük kılmanın vakti çoktan gelmiştir. Hayal kurmaya devam, Hasat Zamanıdır şimdi (*), hayallere devam.

(*) Burada okura "Harvest Moon" diye hitap edilmektedir. Kadim geleneklerde hasadın başlangıcı olan dolunay. ÇN.

Çeviren: Engin Zeyno Vural

Copyright © 1999-2007 Heavenletters™
Tanrıya ve kendi yüreklerine daha yakın olmaları için İnsanoğluna yardım eden
Gloria Wendroff, Overseer (Sorumlu yönetici)
The Godwriting™ International Society of Heaven Ministries
703 E. Burlington Avenue, Fairfield, IA 52556
Email angels@heavenletters.org
Ziyaret edin www.heavenletters.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder