18 Ocak 2012 Çarşamba

Yepyeni Bir Dünya İçin...

21.01.2012'de 19:00'da dünyadaki tüm ışık işçileri toplanıp dünya ile ilgili tüm iyi niyetlerimizi, imgelemlerimizi hep birlikte yapacağımız meditasyonla yaratıyoruz. Detaylar için http://www.zingdad.com/blog/206-worldwide-visualisation.html web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Orada bir meditasyon var. İngilizce bilenler için tüm zip dosyasını indirip bilgi almak kolay. Bilmeyenler için ben o güne kadar elimden geldiğince o meditasyonun çevirisini yapmaya çalışacağım.

O zamana kadar yukarıdaki videonun çevirisi şöyle:

Gelecek için bir hayalim var. Çok güzel bir hayal.

Bütün hükümetlerin dürüst, şeffaf olduğunu ve doğru düşündüğünü görüyorum.

Gereksiz askeri harcamaların sona erdiğini ve o kadar bütçenin insanı amaçlar, eğitim, altyapı yatırımları, insanlara iş olanakları yaratmak, sağlık hizmetleri ve dünyanın korunması ve temizlenmesi için ayırıldığını görüyorum.

Büyük şirketlerin hükümetleri kendi çıkarları için kullanmasının, uzayın silahlandırılmasının, tüm yaşamımızın hiç gerekmediği halde petrole ve diğer yenilenemeyen kaynaklara bağımlı halde olmasının son bulduğunu görüyorum. Alternatif enerji kaynaklarının olduğunu ve kullanılabilir halde ve çok daha ucuz olduğunu ama çıkarlarına uymayan kişiler tarafından engellendiğini biliyorum.

Aynı zamanda sahte suçlamalardan, medyanın insanları manipüle etmesinden ve büyük ilaç firmalarının herkesi hasta etme çabalarından, büyük tarım kartellerinin zararlı ve yeterince test edilmemiş GDO’lu gıdalar üreterek dünyayı etki altına almasından da haberim var.

Dünyanın %99’u ile %1’i arasındaki gittikçe büyüyen finansal ayırımı da biliyorum.

Yeni dünya düzeninin dünya nüfusunu azaltma çabalarından da haberim var.

Ama ben, yine de, korkusuzca ışığımı yayarak gelecek için çok güzel bir hayal kuruyorum çünkü 7 milyar da, 10 milyar da, 15 milyar da olsak herkes için yetecek kadar kaynağın olduğu bolluk içinde bir dünyada yaşadığımı biliyorum.

Bunu yapacak barışçıl çözümleri bulmak; fakirliğin, açlığın, hastalığın, savaşların ve acının olmadığı bir dünya yaratmak için teknolojimizin, yeterli kaynağımızın ve bilgimizin olduğunu biliyorum.

Bütün bunları biliyorum çünkü gerçeği biliyorum. İçimizde olan gerçeği. Hepimizin içinde olan o gerçeği. Ve bu gerçekle; hayatımda ya da çevremde olanlara aldırmaksızın ayakta kalmaya, anın farkındalığı içinde yaşamaya, olduğum BEN olmaya mecburum.

Gelecek için bir hayalim var. Çok güzel bir hayal.

Ve o şu anda gerçekleşiyor. Aydınlanan her bir yürekle, tam zamanında, en yüksek hayırla tam aynı çizgide ve mükemmel bir şekilde ortaya çıkıyor.

Herkese mutlu bir 2012!

Bir araya geldiğimizde her şeyi başarabiliriz sevgili dostlar...

Sevgi ve ışıkla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder