9 Mart 2012 Cuma

Tanrı’dan Mesaj 6 Mart 2012 – Gezegensel Yükseliş

Laura: Gezegensel Yükseliş’e ne kadar zaman kaldığını bilmek istiyorum, mümkünse bu konuda bilgi alabilir miyim, lütfen?

Tanrı: Evet, tabii ki. Bu, şu anda Dünya Ana’nın kendisi de dahil bir çok varlığın zihninde olan, çok hararetli bir konu. Dünya Ana’nın tamamen yaşayan ve bilinçli bir varlık olduğunu biliyorsunuz, değil mi? Kendisinin, yaratılmış olduğu eski haline geri dönme isteği, deyim yerindeyse yanan bir ateş gibi. Yüzeyindeki, her geçen gün daha da fazla yaşamı tehdit eden aktivitelerin farkındasınızdır. Elbette, yüzeyindeki tüm negatif enerjinin temizlenmesi için büyük bir isteği ve ihtiyacı var. Bu hareketlerinin bazısı insanoğlunun ona karşı sorumsuz davranışları olduğu gibi bazıları da yıldızlardaki kardeşlerinizden çalınan bilgilerle sizleri bir kaos ve korku ortamında yaşatmak isteyenlere karşı verdiği tepkiler. Bunlar size çok tanıdık geliyor, biliyorum, çok yeni haber değil.

Ama bilmediğiniz şu ki; depremler, sizi korku, kızgınlık, çaresizlik gibi duyguların en üst noktasında tutmaktan başka bir şeyle ilgilenmeyenlerin yarattığı hortumlar, tsunamiler ve diğer doğal felaket gibi görünen şeyler aslında dünyanın atmosferinde, kabuğunda ve içinde biriken blokajları temizleyerek gezegensel yükselişe katkıda bulunuyor. Yani, bir yandan amaçlarına ulaşırken bir yandan da bu çalıntı teknolojileri ile dünyanın yükseliş amacını da hızlandırmış oluyorlar.

Değişimin aniden olacağı bir an gelecek; size, ömür boyu mücadelesini verdiğiniz her şey ortadan yok olmuş gibi gelecek ama tam bu noktada ümidinizi yitirmemelisiniz. Kendinizi öfkeli, acı içinde, korku dolu ve temel olarak kaybolmuş gibi hissettiğiniz her seferinde, içinizdeki güçle bağlantıya geçerek gerçek benliğinizi hatırlamayı düşüneceksiniz. Geçmişte, Mısırlılar, Tibetliler gibi kendi gerçek benlikleri ile otomatik olarak bağlantıya geçmeyi sağlayan bir sistem üzerinde çalışan birçok medeniyet geldi geçti. Bu enerjiyi yaşamlarına depolayabilmek için suni araçlar yarattılar. Bu bilginin çok büyük bir kısmı sıradan insanlar için çoktan kayboldu gitti.

Dünyanın şu andaki nüfus yoğunluğuna bakarsanız, birçok yükselmiş ruhun burada bedenlenmesi ihtiyacı oluştu. Önümüzdeki günlerin hazırlıkları için bu insanlar özel seçildi, dünyada yaşayan ailelere doğdular ve bazıları nesiller, yaşamlar boyu burada yaşadılar. Bunlar çok eski ruhlar, spiritüel bilgileri çok fazla. Sizlere yardım etmek, kaybolmuş bilgileri yeniden ortaya çıkarmak ve elbette yüksek bilinçlerini çevrelerine yaymak için buradalar. Dünyanın karanlık yerleri için onların titreşimleri gerekli ve sadece varlıkları bile kendi çevreleri ve Dünya Ana için bir fener işlevi görüyor.

Neyin “ne zaman” olacağı ile ilgili merakınız çok doğal. Söylemek istediğim gezegensel Yükseliş ile ilgili her şeyi yoluna koymuş olduğumuz. Bir rehber olarak, ne zaman stresli olsan, kendine güvenin azalsa, o an içindeki ışıkla yeniden bağlantıya geçmen gerekiyor. O an, binlerce, belki milyonlarca ruhun aynı anda uyanmasını teşvik edecek; küresel bir yükseliş için tüm dünyaya titreşimlerini yollayarak, kardeşlerinin uyanmasını, Dünya Ana’nın son bir ıkınmasını sağlayacak.

Dolayısı ile şimdiden üzerinize düşeni yapmaya hazır olun çünkü şimdiden sonra her an o tepe noktası gelebilir. Olayların en kötü olduğu noktada, tam da o anı; buraya gelmiş olduğunuz şeyi yapmanızı sağlayacak muhteşem bir bütünleşme anı yaratmak için kullanacağınız şekilde “burada” olmayı unutmayın.

Çeviren: Ebru Altan 

6 yorum:

  1. Ben izninizle bir soru sormak istiyorum.Bu kanalda tanrıdan mesaj deniyorda.Hangi Tanrı?
    Bizimde bulundugumuz evren dahil tum evrenleri yaratan ilk yaratıcımı? Yoksa incl ve tevratta geçen yehova ve elohimlermi? yada annunakiler veya mısırda bilinen kuş hybrid cinsi 6. boyuttan yüksek ruhlarmı?
    Bunu sorma sebebim plaides öğretilerinde, büyük bir medeniyet olan plaideslilerin bile ilk yaratıcıya ulaşamadıklarını,plaidesliler arasındaki en yüksek titreşime sahip varlıkların bile ilk yaratcının ışığına dayanamayacağıyla ilgili makale okumuştum.

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru bir noktaya parmak bastınız, bunu ben de düşünüyorum ama doğrusu bu soruya ancak kendimce bir cevap verebileceğim, en azından şu anda.
    Ama sizin için bu soruyu Laura'ya ileteceğim, onun cevabını da ayrıca paylaşırım.
    Ben, farklı boyutlarda varlıklarla iletişim kurarken, bir gün cesaret edip Tanrı ile konuşmaya niyet ettim. İlk denememde, gözlerimden yaşlar boşaldı ve o enerji bana çok ağır geldi. İletişim kuramadım. Ama daha sonraki denemelerimde, benimle gerçekten konuşan çok büyük bir enerji hissettiğimde kendime güvenim geldi. Bunun nasıl tanımlayacağımı bilemiyorum, çok çok büyük, her şey gibi bir şeydi, nasıl anlatsam, bir kişilik, bir fiziksel varlıktan çok, çok büyük bir şey. Sanki herkes ve her şey bir araya gelmiş de tüm evrenle bir arada konuşuyormuşum gibi. O yüzden bana göre Tanrı dediğimizde her şeyin ve hiç bir şeyin içinde olduğu çok büyük bir yaratıcı zekadan bahsediyoruz. Hepimizde ondan bir parça var diyeceğim ama tam da öyle değil daha çok hepimiz onun bir parçasıyız. Çok büyük bir yap-boz gibi.
    Dolayısı ile bu aşırı karmaşık ifadelerimin özü: Bence tüm o Tanrı olarak algılanmış olan karakterleri de içeren HER ŞEY o.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabınız için çok teşekkür ederim.Sizin gibi spiritüel anlamda gelişmiş, kendi milletimizden değerli insanların ,düşüncelerini ,biz halkımızla paylaşmasının ,yabancı kanal çevirilerinden daha büyük etki yapacağına inanıyorum.
      Sizden ricam faklı boyutlardan varlıkla iletişim kurduğunuzdan bahsediyorsunuz.Onlarla temaslarınız sonucunda,bilgi birikim ve düşüncelerinizi bu blogunuzda daha sık yayınlarsanız çok mutlu oluruz.
      Saygılarımla

      Sil
    2. Olabildiğince deneyimlerimi paylaşıyorum aslında, kendi yazılarım başlığında bayağı bir şey bulabilirsiniz ama haklısınız, kanal çevirileri ve üçüncü boyut hayatının işleriyle birleşince bir çoğunu hakkı ile yazmıyorum. Daha sık yapmaya çalışacağım. Güzel sözleriniz için minnettarım.
      Sevgiyle...

      Sil
  3. "Bilgi Kitabı" diye Türkiye'de Mevlana'nın reenkarnasyonu olduğu iddia edilen birine kanallandığı söylenen bir kitap var, ben okumuştum eski zamanlarda... Dili son derece kötü olmasına rağmen içindeki kozmik hiyerarşi beni şoke etmişti... İlk yaratıcıdan Dünya gezegenine dek olan inanılmaz bir hiyerarşi var... Elbette onda da ilk yaratıcı hakkında hemen hiçbirşey bilinmiyor çünkü O'na yaklaşılamıyor bile... İnsanı büyüleyen bir kozmos tablosu çiziliyor... Bizim aynı Yaradan'ın çeşitleri adları olarak bildiğimiz isimler o kitapta ayrı ayrı ilk Yaratıcının görevlileri olan Tanrılar... Mesela Dünya Rabbi var, işte atıyorum Dünya'nın içinde bulunduğu galaksinin bir Hak'kı var,o galaksilerin atıyorum 66666 adetinin bir araya geldiği sistemin bir Allah'ı var vb... Bu böyle tanımlanamayan ilk Yaratıcıya dek gidiyor...Tabii İslam'a çok ters görünen bir durum sözkonusu... Ama çok ilginç bir yapı sunuluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi Kitabını biliyorum. Ben nedense o bilgiyi anlayamıyorum, bir şekilde bana hitap etmedi ama hitap eden tanıdıklarım var, o yüzden doğrusu bir yorum yapamayacağım. Ama benim hissiyatım her şey inanılmaz derecede zekice kurulmuş bir sistem içinde, çok komplike ama bir yanı ile de çok basit ve sade. Bence, tasarımla ilgili biri olarak mükemmel tasarım en sadeleştirilmiş tasarımdır, dünyanın da sadeleşmeye doğru ilerlemesini yaratıcı ile olan iletişimizin artmış olmasına, onu putlaştırmaktansa (açıkcası bence tüm dinlerin de yaptığı bu aslında), korkulacak bir erkek figürü içgüdüsü ile algılamaktansa gerçek varlığını ve sade sevgi olduğunu yavaş yavaş anlıyor olmamıza bağlıyorum. Her Şey ve Herkes Sevgi. Bence...

      Sil