2 Nisan 2012 Pazartesi

Laura'ya Sfhs’den Mesaj – 27 Mart 2012 – Perdenin Kalkması, İfşaat, Bolluk ve Yükseliş Üzerine

Laura: İyi günler Sfhs, yeni bir mesaj vereceksin sanırım.

Sfhs: Evet, bugün okuyucularımız için yeni bir mesaj vereceğim Laura. Büyük değişiklikler için zaman geliyor ve hazırlıklar yapılmakta. Tutuklamaların yapılıyor olması sistemin çöküşünü de hızlandırıyor. İnsanların haksızlıklarla dolu, sosyal statüye ve isme dayalı bir sisteme inançsızlıkları var. İnsanların ten rengine, toplumdaki yerine ve banka hesabına bakılarak değerlendirildiği zamanlar artık geride kaldı. Geride kaldı. Bitti. Her biriniz için ruhsal düzeyde gerçekleşen büyük içsel devrim eninde sonunda yayılacak ve tüm toplumu etkisi altına alacak.

Yalanların arkasına saklanılan günler bitti artık, her şey aydınlığa çıkıyor. Bu süreçle, bilinç sıçraması da gerçekleşmiş olacak.

Laura: Okuyucularımdan biri Yükseliş’ten önce bir ifşaat ve yeryüzüne iniş olup olmayacağını, ayrıca Galaktik Varlıkların bize Dünya Ana’nın ve finansal sistemimizin temizlenmesi için ya da yeni teknolojiler için yardım edip etmeyeceğini soruyordu.

Sfhs: Bunlar toplum içinde dile getirilmesi zor zorular oldu hep. Ama ben elimden geldiğince yanıtlamaya çalışayım. Bir eşik var, geri dönüşü olmayan bir nokta; insanlığın, bizim yardımımız olmadan, tek başına ulaşması gereken bir nokta. O yüzden, ne yazık ki temizliğin büyük bölümünü, son kalan karmanızın temizlenmesinin bir parçası olarak, öncelikle dünyanızdaki olan biteni düzelterek sizin yapmanız gerekecek. Bu zaman gelene kadar bizim yardım etmeye iznimiz olan şeylerin gizli kalması gerekiyor.

Ne zaman ki sizler, kollektif insanlık bilinci olarak bu noktaya ulaşacaksınız ki bazen sıfır noktası da deniyor buna, Yükseliş’e doğru gidişiniz tam olarak güvence altına alınmış olacak. Bilinç düzeyiniz neredeyse bizimkine ulaşmış olacak ve ancak ondan sonra sizin yasal ve özgür hükümetlerinizle görüşmelere başlıyor olacağız. Yani, hükümetlerin büyük çoğunluğunun dengeli insanlar tarafından yönetiliyor olmasına kadar daha yapılacak işler var. Belki de bu aşamada politikacılara ihtiyaç kalmayacak, bunun yerine farklı bir kendi kendini yönetme biçimine ihtiyaç duyulacak.

Size göre bu yıllar alacak olabilir ama bankacılık sisteminin çökmesi için her şeyin ne kadar hızla ayarlandığına bakın. Aynı temizliğin siyaset alanında da bu kadar çabuk olabileceğine inanmak mümkün değil mi?

Varlığımızın Dünya’nın büyük çoğunluğu tarafından iyi karşılanacağından tamamen emin olduğumuzda ve bilinç seviyeniz de o hale geldiğinde, ancak o zaman sizin aranızda sizinle eşit bir şekilde çalışıyor olabileceğiz, çoğunuz ile resmi ve resmi olmayan yollardan iletişim kuracağız.

Unutmayın ki İfşaat, Perdelerin Tamamen Kalkması, Bolluk ve Yükseliş hepsi, birbirini çok kısa sürelerle takip edecek olaylar olacak.

Sfhs’den En İyi Dileklerle…

Çeviren: Ebru Altan

4 yorum:

  1. BÖLÜM1

    ben 2 senedir bu konularla ilgileniyorum.iyimi, kötümü yaptım cevabını tam veremiyorum.çok şey öğrendim.katkısı elbette oldu.kendimi çok fazla zorlamak istemiyorum çünki ne ile karşılaşabileceğimi ve sonuçları hakkında şüphelerim var.dünya yaşamından kopmanın yanı sıra iyilere mi yoksa iyi gibi gözüküp kandıran kötülerin esiri olmakda istemiyorum.bu şüphelerimin oluşmasında şimdiye kadar okuduğum tüm kanal,celse bilgilerinin farklı bilgiler ve anlamlar içermesi,yani iyi yada kötü bilgiler verilince şüpheye düşüyor insan ve soruyor niçin böyle? dünyadaki dualitenin yanı sıra,dışarıdan gelen bilgilerinde farklı olması bizim burada bir hapisanede olduğumuzu gösteriyor.beatifull mind,akıl oyunları ve zindan adasındaki filmlerindeki gibi,beyinlerimiz bize neyi gösteriyor ise doğrumuz sanki oymuş gibi hareket ediyoruz ama gerçek dünyaya döndüğümüzde bunun böyle olmadığını görüyoruz.bu bizi tüketiyor arkadaşlar..tüketmesine izin vermeyelim...biz kendi tekamülümüzü gerçekleştirmek için uğraşırken birileride sürekli bizleri yanıltma,frekans düşürme çabasında yani birileri bizimle oynuyor ne yazıkki...bazı sayfalarda dünyanın 5.boyuta çoktan geçmiş olduğu söyleniyor.sanki 5.boyutun ne olduğu ne olmadığı hakkında bilgileri varmış gibi hareket ediyorlar.gülüyorum onlara sadece..dediklerine göre 15 sene geçmiş bile ama hala uğraşıyorlar:))
    hala tohumlamaktan,kayıtlamaktan bahsedip duruyorlar..çok yazık...bazı bloglardada bazıları bir kitaptan bahsediyor,5.boyuta geçiş kitabı.kim yazdırmış,uzaylılar.faydası oldumu cevap 5.boyuta geçtik,nasıl geçtik anlatın cevap şu şekilde siz göremiyorsunuz:))sanıyorlarki kendi şuur ve frekans seviyeleri sadece o kitabı okuyanların yada özümseyebilenlerce 5.boyutu görebileceği:))

    YanıtlaSil
  2. BÖLÜM2...

    gerçek zor ve acıdır,onlar gerçeği görmek yerine kolaycılığı seçmişler..peki nerede bu kitabı size gönderen uzaylı dostlarınız?? yıllardır bekliyorsunuz ama onlar sürekli ha geldik,ha geliyoruz,yok 20-30 sene var,yok bir olun ondan sonra geleceğiz diyip sürekli erteliyorlar:)bla,bla,bla yani laf,laf,laftan başka birşey yok,gerçek nedir peki??dünyadaki yaşamı ve tüm canlıları onlar yaratmış ama ruhu yaratamamışlar sadece:)tüm kutsal kitapları onlar göndermiş...madem siz gönderdiniz o zaman çıkın ortaya tanıtın kendinizi bizde anlayalım ne olduğunu,,cevap yok, biz sizin özgür iradenize müdahel edemeyiz,kardeşim madem özgür irademe müdahele edemezsin o zaman niye kanal mesajları gönderiyorsunuz sürekli:)bırak özgür irademle bu yaşamımı iyi yada kötü tamamlayayım,karmamı temizleyeyim,sanane bundan ?? bırakmıyorlar sürekli müdahele var..bunu yapanlarında özellikle meşhur sirius kaynaklı olduğunu sanıyorum,çünki bir blogda okuğum kadarı ile zeus,athena gibi insanlara kendilerini tapındıranların siruslu olduğunu duymuştum,tabi ne kadar doğru yada yanlıştır bilemiyorum.
    bankacılık,siyasete müdahele etme yetkisini kimden aldınız? sizin boyutunuzda bankacılık ,siyaset diye bir olgu varmı ki,bu olguya müdahil olmak istiyorsunuz..diyorlarki biz sizin yükselmiş üstadlarınızız,sonrada diyorlarki sizler buraya başka gezegenlerden,galaksilerden gelen muhteşem varlıklarsınız,özünüzü hatırlayınca herşeyi daha iyi anlayacaksınız,size tarihinizi göstereceğiz,herşeyi anlatacağız..buyrun burdan yakın.))..iyi o zaman gel anlat,sürekli kanal mesajı yayınlayacağına,gelirsin anlatırsın tek tek kim,ne olduğumuzu,niye burda olduğumuzu söylersin.biz eğer başka gezegen yada galaksiden geldiysek siz nasıl bizim üstadımız olabilirsiniz??? yok buraya 3 boyutlu dünyayı deneyimlemeye gelmiş cesaretli varlıklarmışız,geçmişimizi sildirerek buraya dünya ve insanlığı 5.boyuta geçirmek için kendimiz gönüllü olmuşuzda,tekamülümüz için bir üst boyuta geçmek için insanlığa yardım ediyormuşuz..bak,bak..iyide siz niye sürekli müdahil oluyorsunuz,sizler kimsiniz,amacınız ne? ben üst boyut varlığıysam burada hangi alt boyuttaki varlığa hizmet ediyorum cevap yeni ruhlar için,tamam biliyoruz evrende sürekli bir yaratım söz konusu ,okey biz yada diğerleri buraya yardıma geldiysek,siz yada diğerlerinin amacı ne? sürekli yıllardır,geliyoruz diyerek yok 20 sene varda nedemek,madem herşeyi,olacakları biliyorsunuz bunuda bilmeniz gerekirdi,sürekli ertelemeler onların hiçbirşey bilmediğini gösteriyor.resmen oynuyorlar bizlerle.
    BM Metatron aylar önce yükselişin 300 sene ertelendiğini söylemişti,BM MİKAİL başka şeyler söylüyor.kanal mesajlarında aylar sonra geliyoruz yükselişe geçiyorsunuz diyor,başka kanallarda ertelendiğini söyleyip duruyorlar.arada birde kanal mesajlarında evet sizi anlıyoruz sıkıldınız,şikayet ediyorsunuz bu durumdan,artık bununla yaşamaya devam etmiyeceksiniz,gelecek günler çok güzel olacak gafletini göstermektende kaçınmıyorlar.bu nasıl bir olgu??
    bu nasıl bir yaşam,evren,evrimleşme şeklidir heralde sizlerde anlamadınız:))sürekli bizlere gaz verip,manipüle edip duruyorlar.oyuncağız ya onlar için,oynayıp duruyorlar bizlerle,ama son gülen kim olacak!!!
    BM MİKAİL mesajları benim en çok itibar ettiğim mesajlar,bazılarınız buna katılmıyor olabilirler ama mesajlardaki içeriği anlayabilirseniz hiçbir zaman, zaman yada kesinlikten bahsetmeyip gerçekleri söylüyor olduğuna gönülden katılıyorum ki bu benim kişisel görüşümdür.facebook ta üyesi olup sonradan ayrıldığım sayfada bir ananos yapmıştım bir süre sonrada BM MİKAİL benimkine benzer bir mesaj göndermişti.sanıyorum ki bu mesajımdan sonrada kendisi bir mesaj yollaycaktır ki benim kendisi ile hiçbir bağlantım olmadı şimdiye kadar..gönülden gönüle sadece...

    YanıtlaSil
  3. BÖLÜM3...
    ayrıca niye müslüman insanlara bu tür kanal mesajları gelmiyor yada geliyorsada bunları biz niye bilmiyoruz,geliyorsada niçin diğerleri gibi popüler değil?? niye onları dinleme anlama idrak yoluna gidemiyoruz!! kendini üstad diye tabir edenlerle de konuştum,kırıntı bilgiler vermekten başka birşey yok,araştır,anla,idrak et,çabala deyip duruyorlar,neyi idrak edeceksem:)) yıllarca bu yolda kendini harcamış,olanları anlamış ve adları olan malumunuz ünlü kişileri örnek gösterip çabalamadan olmaz deyip duruyor sonrada utanıp sıkılmadan zaman yaklaştı,olağanüstü bir dönemdeyiz,hasat yaklaştı artık demekten de kendilerini alamıyorlar..bu ne perhiz ne lahana:)) kardeşim bilgiyi verceksen ver diyoruz,yok peygamber olsa bile bundan fazlasını vermezdi diyebilecek kadar acz içindeler.sanki kendisi peygamber adamın. yani kıssadan hisse herkes tarafta toplama ve onlara kendi bildikleri vasıtası ile hükmetme derdinde ve en önemlisi de burda altını çiziyorum sadece ve sadece kendi tekamülleri için insanları kullanma onlara hükmetme derdinde,şu an bu kanal mesajlarında olduğu gibi.
    soru çok,şüphe olağanüstü ama şüphe olmadan doğrularıda bulamayız. ben çok ama çok sıkıldım bu uzaylılardan,adları ile mesaj verenlerden,kanallardan ve onların tanrılarından...
    bıktık artık sizdennnn..canlı yada ruhani yada herne şekildeyseniz karşımıza çıkın ve kendinizi tanıtın,yoksa sürekli bizleri manipüle etmeyin.
    ALLAHIN herkes için bir planı olduğunuda UNUTMAYIN!!
    yazacak daha çok şey var aslında...bunlar benim şimdiye kadarki edindiğim tecrübe ve deneyimlerin bir patlaması oldu...sabırla okuduğunuz için herkese teşekkür ediyorum,ALLAH herkesin gönlüne göre versin.AMİN.

    YanıtlaSil
  4. ABD'de tefecilerin ve petrol-ilaç-silah-gıda kartellerinden birilerinin tutuklandığını duyan var mı? Varsa lütfen bizimle paylaşsın... Türkiye'de de tüm bu karteller ve yüksek faiz lobisi dimdik ayakta, halkın kanını ben bildim bileli haksız kazanç ve dünyanın en yüksek faiz uygulamaları ve görülmemiş para tırtıklama yöntemleriyle sülük gibi emen bankalar da ayakta diğer karteller ve tekeller de ayakta, emmeye devam ediyorlar... Ama mesaja bakılırsa herşey bitmiş,geride kalmış... Neden benim haberim yok bütün bunların bittiğinden, benden başka herkes bunların bittiğini görüyor da bir ben mi göremiyorum acaba? Keşke bitse de bu karabasan hayattan kurtulsak... Ama bitmedi işte kardeşim, bitmedi gitti...

    YanıtlaSil