5 Ağustos 2012 Pazar

08-08-2012 ~ Işığın Sekizinci İnisiyasyon Kapısı




Anita Melchizedek

8 Ağustos 2012′de Aşkınlığın sekizinci ışını vasıtasıyla ve Lady Nada ve Pleiadesli Işık Temsilcilerinin Işıklandırmasıyla sekizinci Işık inisiyasyon Kapısına giriyoruz.

Aşkınlığın sekizinci ışını güzel, yayılmacı Deniz Köpüğü ve Menekşe renkli Alevdir, arınma, temizleme, şifa ve eski yaraların, hücresel anıların ve yanlış inançların salıverilmesinde yardımcı olmak ve ayrıca fiziksel/eterik bedenin kendisini yenilemesine ve iyileştirmesine yardıımcı olmak için Işık frekansları güçlendirilmiştir.

Sekizinci ışının enerjisi yeni enerjilerin ve inançların yeniden doğuşu ve İlahi Sevgi deneyimi vasıtasıyla form yaratmak, eski, modası geçmiş inanç sistemlerini ve yapıları yıkmak ile ilgilidir. Bunu yaparken, “aşkınlığın kutsal alevi” vasıtasıyla dualitelerimizi aşarız ve tarafsızlık ve Kendinin Üstatlığında, Birlik Bilincinin daha derin deneyimine gireriz.



Dolunayla ile başlayan ve biten bu “Mavi Ay” ayında, Muhafız, Dünya Ana ve onun tüm Yaşamının Adalet Koruyucusu olarak sekizinci inisiyasyonumuzdan geçiyoruz. Bu Şimdi anımızda, bu dünya planında haksızlıklara odaklanırken, Anne/Baba Tanrının Işığında sarsılmaz kalma yeteneğimizi artırarak, istikrar, denge, anlayış, koşulsuz Sevgi ve sonsuz genişleyiciliğe odaklanmayla günlük yaşamlarımızda deneyimlediğimiz gerilimleri ve stresleri hafifletebiliriz. Bu ayrıca yeni yaratıcı projelerin örtüsünü üstlendiğimiz, yeni armağanları keşfettiğimiz veya Hizmet işimizde yeni bir yöne ilerlediğimiz bir zaman olabilir.

Fotonik Işık Işınları ve İlahi Sevginin beşinci boyut frekansları vasıtasıyla Işığın Yeni Dünya Kalıplarını deneyimlerken, kendimizi Kendinin Üstatlığının kutsal Spiritüel kaftanlarıyla ve Yücelerden gelen Mükemmellik Kalıpları ile örtmek için bize çok boyutlu Işık bedenlerini oluşturma fırsatı sunuluyor. Bu, duygusal, zihinsel, eterik, fiziksel ve ruhsal bedenlerimizin İlahi enerji ile dolabilmesi için, saf Işık ve Sevginin İlahi enerjisinin alt bedenlerimize topraklanmasını sağlıyor. İlave olarak, Grup Ben’im Avatar Işık Bedeni vasıtasıyla deneyimlenen bilinç yolunu kolaylaştırıyor ve bağışlayıcılık ve İlahi Sevgi vasıtasıyla bu dünya planındaki tüm Yaşamın aşkınlık yolunu deneyimlemesini sağlıyor.

Bu amaçla, yeni Işık enerjilerini topraklamak ve tarafsızlık, bağışlayıcılık ve İalhi Sevgi içinde kendimizi ve ilişkilerimizi iyileştirmeye yardımcı olmak için Yunanistan, Delfi’deki Yükseliş Makamına davet ediliyoruz. Buradan, Pleiades takımyıldızındaki Aşkınlık Tapınağına davet ediliyoruz.

9 Ağustos Alcyone vasıtasıyla deneyimlenen Merkezi Güneş Günü ile başlıyor. Kendimizi Pleiades takımyıldızındaki Aşkınlık Tapınağına yükseltirken, kalplerimizdeki Altın Güneş Diskini hayata geçirirken ve Sevgili Ben’im Varlığımız ile aynı hizadaki tüm Spiritüel Güneşlere bağlanırken, Bir’in İlahi Bilincini deneyimliyoruz. Fotonik Işık ışınları ve oktahedron kutsal geometrisi vasıtasıyla beşinci boyut Işık Bedenimizi yaratmak için, yüksek boyutlu çakralarımızı demirliyoruz ve aktive ediyoruz. İlave olarak, 21 Aralık 2012′de aktive edilecek olan İlahi Sevginin 144 Kristal Izgarasındaki Işık geometrilerinin daha derin bütünleştirilmesini deneyimliyoruz. Ve ileri Işık İnisiyeleri için, Amenti Salonlarına girme fırsat penceresi var.

17/18 Ağustos’taki Yeni Ay enerjileri bizi Hizmet işimizin daha derin uyumlanmasına ve Işıkta sarsılmaz kalma yeteneğine götürüyor.

21 Ağustos’ta, 13 çakra sistemimizdeki ve Dünya Ananın 13 ana vorteksi ve çakraları vasıtasıyla Dünya Ananın Işık Bedenindeki çakra sistemindeki Işık bütünleştirmesine odaklanırken, omurga kolonunda sekizinci Gümüş Kozmik Mesih Holografik Diski ve iki küçük diski demirliyoruz.

22 Ağustos Dünya Şifa Günü bize Aşkınlığın bu kutsal Deniz köpüğü Yeşili ve Menekşe Alevini tüm İnsanlığa götürme fırsatını sunuyor, ilişkilerimizde yeni bir yolda yeniden bağlanmamıza yardımcı oluyor ve bu dünya planındaki tüm Yaşamın Anne/Baba Tanrının İlahi sevgisini potansiyel olarak deneyimlemesini sağlıyor.

Bu ayı, 31 Ağustos’ta ikinci Dolunay ile kapatırken, Yeni Dünya Işık Kalıplarıyla gelen Işığın yeni kodlamalarının duygusuna sahibiz; ve Tüm Yaradılışın Kozmik Kalbinde kollektif olarak İlahi Sevginin daha derin uyumlanmasına değiştiğimizi bilişte bir heyecan duygusuna sahibiz. Bizler Eylül ayında daha fazla Gezegensel Işık Miktarına ve birbirine bağlı olmanın, Kendinin Üstatlığının ve İlahi Sevginin daha derin duygusuna itilirken, Yeni Dünya enerjilerinin deneyimi somut şekilde hissedilmeye başlayacak. Ve öyledir.

~ Işığın Sekizinci İnisiyasyon Kapısı İçin Dua ~

Şimdi Ben’im Varlığım ile, Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbindeki En Yüksek Işık ile bütünleşirken, Anne/Baba Tanrının, Pleiadeslilerin, Siriusluların, Andromedalıların ve Arkturusluların, Meleklerin ve Başmeleklerin, Başmelek Mikail’in, Başmelek Metatron’un ve Lord Melkizedek’in, Yükselmiş Üstatlar El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Venedikli Paul, Hilarion, Sananda, St. Germain, Lady Nada, Meryem Ana, Quan Yin’in, Görkemli Elohim’in, Melkizedek Işık Kardeşliğinin, Lord Buddha’nın, Sanat Kumara’nın, Helios ve Vesta’nın ve Lord Melchior’un, Mahatma’nın Işıklandırmasını çağırıyorum.
Muhafız olarak sekizinci inisiyasyonumdan geçebilmem için,
Alt bedenlerimi ve bilinçaltı zihnimi temizleyebilmem ve arıtabilmem için,
İlahi Sevgide ilişkilerimi yeni bir biçimde yaratabilmem için,
Fiziksel/eterik bedenimin iyileşmesine yardımcı olabilmem için,
Bağışlayıcılık ve İlahi Sevgiyle tüm Yaşamın Tüm Yaradılışın Tek Kalbinin ışıltısını deneyimlemesine yardımcı olabilmem için,
Beni dışsal Merkaba Işık Aracında Delfi’deki Yükseliş Makamına götürmeleri için Lady Nada ve Pleiadesli Işık Temsilcilerini çağırıyorum.
Bu Yükseliş Makamına girerken,
Aşkınlığın bu kutsal Deniz köpüğü Yeşili ve Menekşe Alevi ile sarmalanıyorum.
Şimdi kontrol ve güç konularıyla manipüle edilmiş olan tüm Ruh parçalarının ve enerjilerinin geri dönmesini istiyorum,
Şimdi alt bedenlerimin arıtılmasını, temizlenmesi ve iyileştirilmesini istiyorum,
Şimdi sevgi dolu ve uyumlu ilişkileri ve Sevgili Ben’im Varlığım ile tam birleşmemi engelleyen genetik soyumdaki blokajların uzaklaştırılmasını istiyorum.
Şimdi omurga kordonunda sekizinci büyük Kozmik Mesih Holografik Diski ve iki küçük diski demirliyorum.
Bedenimi yavaşça yanlara, ileri ve geri doğru oynatıyorum, böylece omurilik sıvısı prosesini ve sinir sistemimin, meridyenlerimin ve çakralarımın yeniden ayarlanmasını kolaylaştırıyorum.
Şimdi Ruhsal Bilinçte Alcyone’daki Yükseliş Makamına götürülüyorum.
Pleiadesli Işık Elçileri tarafından bir Işık Temsilcisi olarak selamlanıyorum ve karşılanıyorum,
Şimdi kendimi oktahedronal şekilli Işık Tapınağında buluyorum.
Aşkınlığın bu Alevleri alt bedenlerimi arıtıp iyileştirirken,
eterik, duygusal ve zihinsel bedenlerimin etrafınsa oktahedron kutsal geometrisi yaratılıyor.
Şimdi İlahi Sevginin Yeni Dünya Kalıplarını ve Fotonik Işık Işınlarını deneyimliyorum,
Altın Güneş Diski kalbimde hayata geçiyor.
Şimdi İç Dünya Güneşine, Güneşe, Merkezi Güneşe ve Büyük Merkezi Güneşe bağlanıyorum,
Sevgili Ben’im varlığım ile birleşirken, Ben’im Avatar Işık Bedenimi deneyimliyorum.
Şimdi çakra sistemimde Işığın yüksek boyutlu çakralarını demirliyorum ve aktive ediyorum ve beşinci boyut Işık Bedenimi yaratıyorum.
Ve şimdi, Işık Lejyonları, Işıkişçileri, Yıldız Tohumları ve kalbinde ve zihninde uyanmış olanlar ile, Işığın Grup Ben’im Avatar Bilincine bağlanıyorum,
Ve buradan İlahi Sevginin 144 Kristal Izgarasına bağlanıyorum.
Şimdi bu Birlik Bilinci Izgarasında Işık geometrilerinin daha derin bütünleşmesini ve Işığın bu yeni Altın Çağının enerjisel gezegensel anahtar kodlarını deneyimliyorum.
Şimdi Dünyayı ve onun tüm Yaşamını Aşkınlığın bu kutsal Deniz köpüğü Yeşili ve Menekşe Alevi ile sarmalamaya yardımcı oluyorum; tüm Yaşamın Işığın bu iyileştirici ışınlarını deneyimlemesini ve bağışlayıcılık ve İlahi Sevgiyle Işığın yolunu bulmasını sağlıyor.
Şimdi kendimi kutsal yerimde buluyorum,
Dünya Ananın Kristal Kalbine ve Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbine topraklanıyorum.
Şimdi Aşkınlığın bu kutsal Deniz köpüğü Yeşili ve Menekşe Alevi ile ve bu kutsal 2012 yılını Işıklandıran Birlik Bilincinin ve Güçlendirmenin Altın Alevi ile sarmalanıyorum.
ben Cesaretim, adaletim, bütünlüğüm ve bilgeliğim,
Ben istikrarım, dengeyim ve koşulsuz Sevgiyim,
Ben anlayışım, birliğim ve sonsuz genişlemeyim,
Ben Tüm Var Olan Benim.
(Çeviri: Saffet Güler)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder