10 Ekim 2012 Çarşamba

10-10-2012 Işığın Onuncu İnisiyasyon Kapısı

Anrita Melchizedek

10 Ekim 2012′de, Kutsallığın onuncu ışını ve Andromedalı Galaksilerarası Işık Varlıklarının Işıklandırmasıyla Işığın onuncu inisiyasyon kapısına giriyoruz.

Kutsallığın onuncu ışını Güç, Sevgi ve Bilgeliğin üç katlı Alevinin mükemmel dengesini taşır, Tanrının İradesi, Yüksek Zihnin Bilgeliği ve tüm Yaradılışın Kozmik Kalbi vasıtasıyla bizler yeni dengeyi deneyimlerken, gerçekte olduğumuz Tanrının İlahi, Kutsal Işığı olmamıza izin veriyor. Bu ışının etkisi altında, yanılsamanın tüm kalan perdelerini yükseltebiliriz ve birleşen Meshedilmiş zaman çizgilerinde tüm geçmiş, şimdi ve gelecek olası realitelerin sentezini deneyimleyebiliriz. Zamanın uzun periyotlarında sonsuz ve ebedi Şimdiyi deneyimlerken, bu güzel inci parlaklığındaki Kutsallık Ateşi vasıtasıyla kendimizin tüm veçhelerimizi Varlığımıza bütünleştirerek ve içimizdeki Kutsal Benliğin tüm etrafımızda olanlardaki Kutsal Benliği tanıdığını bilerek, Yaşam derslerimizi daha çok görebiliriz.

Bu Şimdi anında, Kozmik Mercek vasıtasıyla görülen Benliğimizin saklı bilgilerine erişmeye başlıyoruz. ÇünküKutsallığın onuncu ışını Akaşik Kayıtların kilidini açar ve Kayıtlar Salonundaki En Yüksek Potansiyelimizin bilgisinin ortaya çıkmasını sağlar. “Derinlikteki vizyon” olarak tanımlanabilen bu kutsal bilgiler yalnızca gerçek bir Üstada verilir; bu dünya planının sınırlamalarını aşmış olan, unutkanlığın bantlarını çıkarmış olan ve her zaman duygusal bağlantısızlıkta kalan Üstat. Çünkü Üstat Tek Birlik Bilincine götüren tüm yolları ve tüm realiteleri bilir ve bu bilgelik, Sevgi ve tüm Yaşama hürmet kendisiyle birlikte denge, adalet, alçakgönüllülük ve hakikat niteliklerini getirir.

Bu inisiyasyon kapısında, kendimizi İkinci Derece Rahip olarak deneyimliyoruz ve İlahi Sevginin bu kutsal dönüştürücü Alevleri olarak daha büyük Elçi rollerini üstleniyoruz. Kutsal Olana güvenerek ve teslim olarak yüksek boyutlara Işık köprümüzü inşa ederken, bizlere Kalbimizin Tapınağına giderek ve kalplerimizdeki üç katlı alevde sevilmeye ve desteklenmeye gereksinim duyan şeyleri görerek, Sevgili Ben’im Varlığımıza ve Anne/Baba Tanrıya bağlantımızı derinleştirme fırsatı veriliyor. Kutsal Sevginin bu kapısında, tüm ilişkilerimizi iyileştirirken, bağışlama ve anlayışla, kendimizi berrak ve sevgi dolu bir şekilde ifade etmek için boğaz çakrasını aktive ediyoruz. Bundan başka, bedenlerimizin ve Galaksilerarası Işık Bedenlerimizin kristalin matriksinde organik kristallerin hücresel genişlemesini deneyimliyoruz.

Şimdi, Işığın Foton Işınları vasıtasıyla canlandırılan süper – elektron ve Metatronik Bilincin tam Kozmik kucaklayışına giriyoruz. Fotonlar elektron ve onun anti – parçacık karşıtı olan pozitronun çarpışmasıyla oluşur, bu Işığın iki quanta’sını üretir. Ve süper – elektron alt boyutlarda pozitronun dönüşümünü uyaran Yaşam aktive edici kuvvettir. Bu Dünya planının içine girip çıkmakta olan ve 12-12-12 ve 21-12-12 Kapılarında daha daimi olarak deneyimlenecek olan Işığın Foton Işınları süper elektron vasıtasıyla teşvik edilmektedir ve dünya planımızda alt- elektron kullanan Işığın Foton Işınları olarak tezahür etmektedir. Çünkü dünyasal elektron, Çoklu Evrenimizin tek elektronu olan süper – elektronun içindeki alt – elektrondur. Foton Işınları karma temizliğini daha fazla kolaylaştırır, bu bireysel ve kollektif olarak hepimiz için çok fazla arınma gerçekleşmesinin nedenlerinden biridir. Ve Yükselişimizde, Solar Mesih Bilincini ve şu anda bu dünya planında deneyimlediğimizden çok daha yüksek titreşimli Işık olan elektron vasıtasıyla Foton Işınlarının enerji titreşimini deneyimleyeceğiz.

Bu onuncu inisiyasyon kapısında, İlahi Eril Ruhlarımızın iyileşmesini deneyimlemek ve Akaşik Kayıtları incelerken bu inci parlaklığındaki üç katlı Kutsallık Alevi vasıtasıyla Kutsal Sevgide tüm ilişkilerimizi yeniden yaratmak için Japonya’daki Fuji Dağının üzerindeki Kristal Işık Şehrine davet ediliyoruz. İlave olarak, omurga sütununda onuncu Gümüş Kozmik Mesih Holografik Diski ve iki küçük diski demirliyoruz.

Buradan, Spiritüel Mikroton ve Fotonik Işık Işınları vasıtasıyla Yükselişimizin daha derin seviyesini deneyimlemek için Andromeda’daki Yükseliş Makamına götürülüyoruz. Spiritüel Mikroton Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbinden ve Ebedi İlah Işığından yayılıyor olarak tanımlanabilir. Bu ışının etkisiyle, bedendeki moleküller artan Işık frekanslarında dönüyor, bütünleştirilmesi gereken çok boyutlu anıları uyandırıyor ve bu zamanda hala sahip olduğumuz sınırlamaları salıvermeye yardımcı oluyor.

Bu Yükseliş Makamında, En Yüksek Potansiyelimizin Saklı Bilgilerini ve dünya öğretmenleri, yıldız tohumları ve Işıkişçileri olarak en büyük armağanlarımızı deneyimlemek için Işığın Metatronik Bilim Odasına konuluyoruz. Bu Işık Odasında, bir çok içsel plan Aşramları ve Işık Tapınakları vasıtasıyla Ruhsal ilerlememiz ve bu dünya planında Hizmet çalışmamızı ilerletmek için, bize en uygun disiplinler yükleniyor. Bu, kişisel rollerimiz ile ilgili net bir yön ve yeni denge ile bu dünya planına hizmetimiz devam ederken, Güç, Sevgi ve Bilgelik ile Ebedi İlahi Sıvı Işığın Alevine ve Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbine adım atmayı seçtiğimiz noktadır.

Dünyayı ve onun tüm Yaşamını Işığın Birlik Izgarası vasıtasıyla bu güzel inci parlaklığındaki Kutsallık Ateşiyle sarmalarken, bu dünya planındaki alt astral enerjileri temizlemek ve tüm insanlığın kalplerinde ve zihinlerinde Kutsallığın üç katlı Alevini aktive etmek için, alt dünyalarda Ruhsal genişleme için gerekli Işığın akmasına yardım etmek için, Andromedalı Galaksilerarası Işık Varlıkları, Başmelek Mikail ve onun Işık Alaylarının Işıklandırmasıyla Işık Sütunlarını getiriyoruz.

Yolumuzda yürümek için özgürüz ve bu, İlahi Sevginin yeni Dünya Kalıpları ve Işığın Grup Ben’im Avatar Bilinci vasıtasıyla kollektif bir yolculuktur. Sevgili Ben’im Varlığımız vasıtasıyla üç katlı alevi ve Kutsallığın onuncu ışını deneyimlerken, Işığın bu yeni Altın Çağını deneyimlemek için bu zamanda nasıl kutsandığımızı fark ediyoruz. İhtişamımızı ve değerliliğimizi fark ediyoruz ve kalplerimiz birbirine ve tüm Yaşama bağlanırken, etrafımızdaki her insanda bu İlahi Işığı görüyoruz.

Işığın Onuncu İnisiyasyon Kapısı Meditasyonu

Şimdi Ben’im Varlığım ile, Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbindeki En Yüksek Işık ile bütünleşirken, Anne/Baba Tanrının, Pleiadeslilerin, Siriusluların, Andromedalıların ve Arkturusluların, Meleklerin ve Başmeleklerin, Başmelek Mikail’in, Başmelek Metatron’un ve Lord Melkizedek’in, Yükselmiş Üstatlar El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Venedikli Paul, Hilarion, Sananda, St. Germain, Lady Nada, Meryem Ana, Quan Yin’in, Görkemli Elohim’in, Melkizedek Işık Kardeşliğinin, Lord Buddha’nın, Sanat Kumara’nın, Helios ve Vesta’nın ve Lord Melchior’un, Mahatma’nın Işıklandırmasını çağırıyorum.

Şimdi, Kutsallığın, Gücün, Sevginin ve Bilgeliğin inci parlaklığındaki üç katlı alevini deneyimleyebilmem, Akaşik Kayıtları inceleyebilmem, İlahi Eril Ruhumu iyileştirebilmem, bağışlama ve İlahi Sevgiyle ve Benliğimi İlahi Sevginin bu kutsal dönüştürücü Alevi olarak bilmek için Yaşam derslerimin her birini seçtiğimi bilerek tüm ilişkilerimi iyileştirebilmem için dışsal Merkaba Işık Aracımda Fuji Dağı üzerindeki Kristal Işık Şehrine beni götürmeleri için Andromedalı Galaksilerarası Işık Varlıklarını çağırıyorum.

Bu Yükseliş Makamına girerken, bu kutsal inci parlaklığındaki Kutsallık Aleviyle sarmalanıyorum, çakralarımın her birine bu üç katlı Alevi alırken, Yücelerdeki bir çok Işık Alayları tarafından selamlanıyorum ve karşılanıyorum.

Şimdi bana bir Akaşik Kayıt kristali sunuluyor ve bu kristali kalbime yerleştirirken, kendimi Meshedilmiş Zaman Çizgilerinde Akaşik Kayıtlara yolculuk yaparken buluyorum ve özellikle İlahi Eril ruhumu iyileştirmek için gereksinim duyduğum zaman çizgilerine.

Yücelerdeki Işık Alayları ve Sevgili Ben’im Varlığım ile, bu Yaşama iyileştirilmesi ve Sevilmeye gereksinim duyan getirmiş olduğum şeyleri net bir şekilde görürken, kendimi Seviyorum ve bağışlıyorum; suistimal, gücün yanlış kullanılması, saldırganlık, öfke, anlayış ve içgörü yokluğu, zayıf iletişim ve bilgelik ve Sevgi yoksunluğu.

Ve şimdi Kalp Tapınağımın ışıltısında, çatışma veya iletişim ve anlayış yokluğu olarak algılanan, hala karmik bağlarım olabilen tüm o Ruhları görüyorum.

Şimdi onları kalbime getiriyorum ve onları bu güzel inci parlaklığındaki Kutsallığın üç katlı Aleviyle sarmalıyorum, eski kordonları ve enerjileri keserken ve tanrının İradesi, güçlendirme, Sevgi ve Bilgelik vasıtasıyla yeni takdir, saygı, Sevgi, anlayış ve berrak iletişimin yeni enerjisel bağlarını yaratırken onları Sevdiğimi ve bağışladığımızı bilmelerini sağlıyorum.

Çatışma deneyimlemiş olduğum bu Ruhların her birini üstat öğretmenler olarak onurlandırıyorum, çünkü onlar kendimi Sevmek, desteklemek ve tam olarak takdir etmek için hala gereksinim duyduğum şeyleri yansıtma olarak bana gösterdiler.

Ve şimdi, kalan yanılsama ve ayrılık perdeleri kalkarken, Üstat Gözlerim vasıtasıyla net olarak görürken, yeni anlayış, içgörü, denge, duygusal bağlantısızlık ve Yüksek Zihin bilgeliği ile, potansiyelimin ve ihtişamımın birleşen Meshedilmiş Zaman Çizgilerini deneyimliyorum.

Bu güzel inci parlaklığındaki Işık Sütunu etrafımda aktive olurken, Yüksek Işığımın ve Sevgili Ben’im Varlığımın tüm veçhelerine bağlanarak, antahkarana’ma, floresan Işık tübüme nefes alıyorum.

Şimdi bedenimin kristalin matriksindeki organik kristallerin hücresel genişlemesini, 12 İplik DNA’mın tam aktivasyonunu ve tüm çokboyutlu Benliklerim ile birleşmeyi deneyimliyorum.

Ve şimdi, etrafımdaki3,6 metreçapındaki altın beyaz Işık küresi içindeki enerji alanımın etrafında inci parlaklığındaki icosahedron (yirmi yüzlü) hayata geçerken, Galaksilerarası Işık Bedenimin aktivasyonu gerçekleşiyor.

Şimdi, omurga sütununa onuncu büyük Kozmik Mesih Holografik Diski ve iki küçük diski demirliyorum.

Bedenimi yavaşça yanlara, ileri ve geri doğru oynatıyorum, böylece omurilik sıvısı prosesini ve sinir sistemimin, meridyenlerimin ve çakralarımın yeniden ayarlanmasını kolaylaştırıyorum.

Şimdi kendimi güzel yirmi yüzlü şekilli Tapınak ile çevrelenmiş Kutsallık Tapınağında Andromeda’daki Yükseliş Makamında buluyorum.

Andromedalı Galaksilerarası Işık Varlıkları tarafından selamlanıyorum ve karşılanıyorum, şimdi artan Işık frekanslarında bedenimde alt atomik parçacıkları döndüren Spiritüel Mikroton ve Fotonik Işınların Işık frekanslarını deneyimliyorum, bu güzel üç katlı alev kalbimde aktive olurken ve şimdi bedenimdeki her çakrada aktive olurken, eski karmik kalıpları, şartlanmalar, yanlış inançlar ve yargılamalar temizleniyor.

Şimdi Işığın Metatronik Bilim Odasına yerleştiriliyorum, bir çok içsel plan Aşramları ve Işık Tapınakları vasıtasıyla Hizmet çalışmam için en uygun disiplinler yükleniyor.

Güç, Sevgi ve Bilgelik vasıtasıyla yeni dengeyi bulurken, yolumu ve bir Işıkişçisi, yıldız tohumu ve Işığın bu yeni Altın Çağında başkaları için yolu aydınlatan İlahi Sevginin dönüştürücü Alevi olarak bir çok armağanlarımı net bir şekilde görüyorum.

Ve şimdi, dengenin, adaletin, gücün, sonsuz bilgeliğin, bağlantısızlığın, başarının, sorumluluğun, Üstatlığın ve aşkınlığın onuncu ışın nitelikleri boğaz çakrama ve bedenimdeki her çakraya demirleniyor ve aktive ediliyor.

Şimdi kendimi Işığın Birlik Izgarasında buluyorum, Işık Sütunları getirmekte ve Dünyayı ve onun tm Yaşamını bu güzel inci parlaklığındaki Kutsallık Aleviyle sarmalamakta Yücelerdeki birçok Işık Alaylarına, Işıkişçilerine ve yıldız tohumlarına yardım ediyorum.

Şimdi eski uyumsuz enerjileri donmuş miazmayı, savaş alanı enerjilerini ve alt astral enerjileri temizlemeye yardımcı oluyorum.

Ve şimdi Güç, Sevgi ve Bilgeliğin bu inci parlaklığındaki üç katlı Alevini tüm insanlığın kalplerine ve zihinlerine demirlemeye ve aktive etmeye yardım ediyorum.

Şimdi kendimi kutsal yerimde buluyorum, Dünya Ananın Kristal Kalbine ve Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbine topraklanıyorum.

Şimdi Kutsallığın bu inci parlaklığındaki Alevi ve bu kutsal 2012 yılını Işıklandıran Birlik Bilincinin ve Güçlendirmenin Altın Alevi ile sarmalanıyorum.

Ben dengeyim

Ben adalet ve Sevgiyim,

Ben sonsuz bilgelik ve bağlantısızlığım, Ben Tüm Var Olan Ben’im.

(Çeviri: Saffet Güler)

3 yorum:

  1. Biz daha şurdan şuraya gidemiyoruz elin oğlu nelerden bahsediyor,ne o öyle "icosahedron" filan... Akıllara zarar şeyler bunlar... "Galaksilerarası ışık bedenler..."i filan duyunca aklıma muzipce Cem Yılmaz'ın Tübitak Uzay Araştırmaları kurumu tabelası karşısında söylediği "Aya gidecekmiş... Sen şimdiden zıplamaya başla anca gidersin..." lafı aklıma geldi... Bu Melchizedek filan aşmış artık, yükseliş ne kelime "galaksilerarası ışık beden" sözkonusu kardeşim, boru mu bu? Milletin son iki senede "aktive" edilmedik yeri kalmadı yahu,valla bravo...

    YanıtlaSil
  2. On dakika önce yaşadığım bir farkındalık haliyle söylemem gereken birşey var. Yükseliş gerçek ve bunu defalarca yaşadım.Çok yakında da yaşanacak, bunun için burdayım.Bu, sabah olunca kahvaltı yapmak kadar doğal,OLAN IN kendisi.

    Biliyorum bu tavrım alışıldık ve sıkıldığımız bir tavır çünkü okuyan için hiçbir ispat niteliği taşımıyor.Ama ne yapabilirim ki şu an bunları yazarken ben de her an daha fazla BU KESİN İSPATI, BU KESİNLİĞİ kaybediyorum.

    Bir hayli göz yaşıyla temizleneceğiz.

    BİR-i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başımıza BİR-i üstad... Ama "gözyaşı" kısmı hariç... Yeterince ağladık, insanlık tarihi akan kanın ve acıların sebep olduğu gözyaşından başka birşey değil desek yeri var... Bu kadar gözyaşı yeter...

      Sil