1 Kasım 2012 Perşembe

Sıfırdan Başlamak, Bana Işığını Göster - Günlük Dua


Mary Magdalene
Michelle Manders kanalıyla; Ocak ve Şubat 2012
Tüm Hakları Saklıdır & Copyright Michelle Manders

Bu yazı, berraklık, şifa ve huzur arayan insanları desteklemek için sahibi Michelle Manders ve The Palace of Peace tarafından ücretsiz olarak yayınlanmaktadır. Bu nedenle, Bütünlük Yasasının onurlandırılmasını takdirle karşılıyoruz ve hiç bir insanın, grubun, organizasyonun veya herhangi türde oluşumun herhangi bir durumda bu dökümanın herhangi bir kısmını değiştirmemesini ve kişisel maddi kazanç için kısmen veya tamamıyla yayınlamamasını istiyoruz. Websitemizdeki indirilebilir tam yazının linkini alıntı yapabilirsiniz.
www.palaceofpeace.net

Lütfen bu bilgiyi okumanın üzerinizde bir etkisi olacağını not edin, çünkü bilgi zamansızdır. Enerjisel olarak Mesajı Veren Varlığa bağlanırsınız ve benzer bir işlem sizde de gerçekleşir, bu güçlüdür. Canlı kanallığın verildiği zaman çizgileri ile ilgili çok fazla kaygılanmayın. İlahi Planınıza, Zamanlamanıza & Amacınıza uygun olarak benzer bir işlemden geçersiniz.

Günaydın Anne/Baba Tanrı, Üstatlar ve Melekler. Ay Ana, Güneş Baba ve benimle ve benim vasıtamla çalışan gezegenler.

Bilincimi Anne/Baba Tanrı ile ve Yeni Dünyamınızın Yüksek Bilincinin Yeni Izgarası ile uyumluyorum.
Bilgeliğin, sevginin, gerçeğin, bilginin ve inayetin En Yüksek Düzenleri tarafından korunmak, rehberlik almak, ilham alman ve motive edilmek istiyorum.

Bilincimin yaratıcı gücün, koşulsuz sevginin ve bana ışığı gösteren, aynı zamanda hakikat ve sevgi olan genişlemiş farkındalığın Yüksek Kaynakları ile mükemmel şekilde uyumlanmış kalmasına niyet ediyorum. Ayrıca sevgi tanımımın farkında olmaya ve her seviyede ve her şekilde tüm ilişkilerde ışığı yansıtan ışığın güçlü yaşam kalitesini deneyimleyebilmeye ve ifade edebilmeye niyet ediyorum.



Bilinçli aydınlanma yolculuğumu sağlamak ve daha büyük kendini – bilme ve iyileşme yolculuğumu desteklemek amacıyla, Anne/Baba Tanrıdan bana rehberlik yapmasını, beni korumasını ve her anda yapmaya gereksinim duyduğum her şeyi bana ifşa etmesini istiyorum.

Sevgi, bilgelik, hakikat ve ışığın güçlerini almak için kalbimi ve zihnimi açıyorum, ruhumu açıyorum ve bu güçlerin varlığımı doldurmasına izin veriyorum.

Tüm kaygılarımı, korkularımı ve mücadele ettiğim her şeyi, şu anda beni kucaklayan bu güçlü enerjiye teslim ediyorum.

Enerjilerini enerji alanım ile birleştirmeleri için İnayet, Güç ve Koşulsuz Sevginin kutsal Elohim’ine izin veriyorum.

Saflık, pozitiflik, sebat ve pozitif güç olan İhtişamlı BEN’İM Varlığını çağırıyorum ve bu enerjinin her zaman enerji alanım ile bir olmasına niyet ediyorum.

Seçmiş olduğum bu yeni yaşamda sıfırdan başlarken, enerjilerini benim enerjim ile uyumlamaları için Işığın Görkemli Başmeleklerini ve Solar Başmelekleri davet ediyorum ve onların korumalarını istiyorum ve geçmiş hayatımın üzerine yükselmek ve merkezlenmiş ve odaklanmış kalmak için bana rehberlik yapmalarına, yönlendirmelerine, ilham vermelerine ve motive etmelerine izin veriyorum; yüzleşmeye ve ilerlemeye hazır olduğum salıverme fırsatlarını getirecek olan içimdeki Zaman Kodunu açan anıları tutuşturuyorum.

Koruyucu Meleğimi çağırıyorum ve Koruyucu Meleğim ile aramızdaki tüm iletişim kanallarının geçmiş yaşamımdan, henüz arkamda bıraktığım yaşamımdan gelen, tüm negatif, kısıtlayıcı ve kendini sabote edici filtrelerden temizlenmesini istiyorum. Bu yeni enerji bedenine adım atarken, etrafımda gerçekleşen kısıtlama ve baskılamaya neden olan her şeyin daha fazla parçalanması şeklinde, yaşamımda hızlanmış değişimleri bekliyorum.

Otantik (Özgün) Işık Benliğimin tam özünü, varlığını ve gücünü çağırıyorum ve kendimin bu parçasına bilinçsiz, bilinçaltı ve bilinçli benliklerim ile birleşmesi için tam izin veriyorum.

Taze, erdemli, güçlenmiş ve pozitif perspektif ile sıfırdan başlayabilmem için, çağırmış olduğum güç ve ışığın tüm bu veçhelerine, bu yeni yolculukta anılar şeklinde beni izlemiş olan geçmiş yaşamımdan gelen şeyleri salıvermeye gereksinim duyduğum her şeyi mükemmel, uyumlu ve mucizevi şekillerde inayet ile ifşa etmesine izin veriyorum.

Varlığımı açıyorum ve kendi içimde ve Cennet alemlerinde var olan en büyük ışık, sevgi, hakikat ve bilgelik kuvvetlerinin ihtişamlı gücünü çağırıyorum ve bu enerjiyi varlığıma getiriyorum ve onun benimle bir olmasını istiyorum. Bu enerjiyi topluyorum ve sahip olduğum her motivasyonu teşvik etmek için kullanıyorum.

Koruyucu Meleğimi ve Şifa meleğimi çağırıyorum. Üstat Benliğimi, Otantik Benliğimi, Mesih Benliğimi ve görkemli BEN’İM Varlığımı çağırıyorum.

Ruhumun, Koruyucu Meleğimin, yüksek benliğimin düşüncelerime, sözlerime ve eylemlerime rehberlik yapmasını, içsel ışığımı kucaklamama ve şimdi içsel ışığımla çalışmama yardım etmelerini ve yapmam gereken eylemlerin parçası olarak cesaret, sabır, disiplin ve sebat ile bana yardımcı olmalarını istiyorum.

Ayrıca Ruhumun, Koruyucu Meleğimin, yüksek benliğimin başkaları ile etkileşim kurmak ve bunu güven duygusu ve kolaylıkla yapmak için irademi kuvvetlendirmelerini istiyorum. Berrak şekilde ve kolaylıkla konuşmak için rehberlik almayı istiyorum.

Yalnızca ilahi planımın en yüksek iradesi ile, ruhumun, yaşamımın en büyük hayrı ile uyumlu olan şeyleri deneyimlememi sağlamaya yardımcı olun. Bunların, cesaretimi, sınır koyma yeteneğimi kuvvetlendirmek açısından öğrenmem gereken dersin bir parçası olup olmadığını veya en yüksek hayrım için ya da ilgili herkesin en yüksek hayrı için olan bir şey olup olmadığını kendi içimde duyumsamama yardımcı olun.

Dünya Ana, lütfen tüm ihtiyaçlarımı tezahür ettirebilmem için beni toprakla.

Zaman, lütfen beni destekle ve ruhumun en yüksek iradesi ile  ve yaşamımın ilahi planının iradesi ile uyumlu olan şeylerin hepsini tamamlayabilmem için kalbimin ritmine ilerle.

Teşekkür ederim!

Telif Hakkı Uyarısı – Güven ve Bütünlük Yasalarını onurlandırmanızı ve bu bilginin hiç bir kısmının para kazanmak için kullanılamayacağını, değiştirilemeyeceğini, tercüme edilemeyeceğini, yeniden üretilemeyeceğini, dijital olarak kaydedilemeyeceğini, kısmen ya da bütün olarak silinemeyeceğini bilmenizi istiyoruz. The Palace of Peace mesajlar için tercümanlar atadı ve bu insanlardan başkası tarafından tercüme yapılamaz. Bu mesajı başka bir dilde okumak isterseniz veya bu materyali kendi dilinize tercüme etmek isterseniz, lütfen michelle.palaceofpeace@gmail.com adresine yazın. Bu bilgi her zaman Michelle Manders’in fikri mülkiyetinde kalır.

(Çeviri: Saffet Güler)
http://www.kosulsuz-sevgi.com/yeni-eklenen-mesajlar/mary-magdalene-gunluk-dua/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder