10 Eylül 2016 Cumartesi

Bütünsel Farkındalık Çalışma Grubu

Bloğumu yıllardır takip eden değerli dostlarım, öncelikle varlığınız için teşekkür ediyorum ve şükrediyorum. 

Yıllardır yaptığım çok çeşitli çalışmalar ile ruhsal olarak belirli bir farkındalığa geldim. Ulaştığım bu yerde, artık kendimi deneyimlerimi paylaşmaya hazır hissediyorum. Bunun sonucunda; bireysel olarak yaptığım konstelasyon çalışmaları dışında bir çalışma grubu oluşturmaya karar verdim. Aşağıda bununla ilgili ilk duyuruyu bulabilirsiniz.

Çalışma grubu 15 günde bir hafta içi 19:00 ile 22:00 arası toplanacak. 
Katılmayı düşünenler olursa calismagrubu@degisimdonusumatolyesi.biz adresine bir mail atarsanız, daha detaylı bilgileri içerin bir pdf hazırladım, onu yollayabilirim. 

İlk duyuruyu burada yapmak istedim çünkü burayı takip eden sizler; elbette, benim için çok daha özel insanlarsınız. Diğer mecralarda duyuruları hafta başı yapacağım.

Hepinize içten sevgiler, güzellikler diliyorum.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder